Slide

Zakladnica znanja te čaka

Zgodba o uspehu

Amanda Golob: “Moj uspeh je odvisen le od mene”

Spešl.si

Amanda je tista, ki stoji za spletno stranjo Spešl. Sicer je svetovalka za dojenje, a jo je pot vodila še dlje. Tekom delovanja je ugotovila, kako ženske rabimo ena drugo, kako si lahko pomagamo in kako je tako svet lahko lepši. Zato je v sklopu Spešl-a povezala (mame) podjetnice, ki delajo kaj svojega. Skupno jim je bilo, da so nad idejo vse navdušene. Tako se je rodil SPEŠL – spletka, kjer na enem mestu najdemo veliko izdelkov slovenskih podjetnic.
Seveda Amanda ne more mimo svojega primarnega posla – svetovalke, zato je postala še uvoznik za znamko Lansinoh, ki ima res kvalitetne izdelke za podporo mamic po porodu in je obenem ena redkih znamk z optimalno obliko cuclja na stekenički. Mamam želi dati najboljše.

 

Kaj te je motiviralo in navdušilo za štart lastnega podjetja?
V podjetju sem z vsem srcem. Razmišljam in delam v dobrobit mamice na drugi strani. Sama imam tri otroke in zdaj točno vem, kaj mi je v poporodnem obdobju manjkalo in kaj lahko mami olajša marsikatero situacijo. Zato Lansinoh. In zato Spešl. Mamice tudi večkrat vidimo kak slovenski izdelek, ki nam je všeč, a hitro pozabimo od koga je. Pri nas te zmede ni. Zapomniti si moraš le »SPEŠL«. Kar ni težko – ker TI si spešl. 😊 Pobrskaš po strani in najdeš, kar si iskala.

Povej mi par besed o svoji dejavnosti in kaj te razlikuje od ostalih?
Spešl je spešl tudi zato, ker gradimo na osebni noti. Veliko večino »mojih« žensk sem pred štartom spoznala v živo. Ker mi je pomembno, da se začuti ta en ‘vajb’, da se spoznamo osebno, ker je to popolnoma drugače, kot prek e-maila, telefona ali socialnih medijev. Močno verjamem, da se prek ekrana pravi vtis popači. In res želim vedeti, s kom delam. Da vem, kdo stoji za katerim izdelkom. Tako spoznam »dušo« vsakega izdelka.

Kako bi opisala korake do uspešnega biznisa?
Svoj biznis sem začela iz instinkta. Porodila se je ideja. Nato sem počakala, da je dozorela in se izoblikovala. V nekem času je prišla močna želja po štartu. Takrat sem napela vse moči, da se je zgodilo hitro. Sem tudi takšna oseba, da z idejo ne čaka, ampak se je loti. Še vedno mi manjka nekaj znanja iz podjetništva, ker sem v tem zelo nova, a me to ne straši. Učim se vsak dan. Vsak dan me kaj preseneti. A močno verjamem, da mi bo uspelo udejanjiti svoje poslanstvo, kar mi je najbolj pomembno. Zaradi tega sem v tem – ker delam s srcem.

Na kakšen način pridobivaš prepoznavnost in nove stranke?
Naša prepoznavnost se gradi postopoma. Imamo svoj FB in IG profil, kjer naši sledilci spoznavajo tudi ustvarjalke za izdelki. Želimo si zgraditi skupnost, a se zavedamo, da to ne gre čez noč. Veliko na naši prepoznavnosti delajo tudi ustvarjalke same, ki so ponosne, da so del naše zgodbe. Vsem je jasno, da to ni kratkoročna stvar, ampak da smo šele na začetku. V naslednjem letu planiramo tudi srečanje vseh v živo, da se ustvarjalke spoznajo tudi med sabo. In tega se zelo veselim!

Podjetniski izziv Managerka

Kateri so bili tvoji največji izzivi v podjetništvu in kako si jih prebrodila?

Dnevno sem v stiku s svojimi ustvarjalkami, ki me tudi motivirajo za nadaljnje delo in zagon. Prav tako pa vse svoje izzive delim s partnerjem, kar mi res pomaga, ker on vidi vse z druge perspektive in ima večkrat zelo inovativne rešitve. In že če iz sebe daš svoje frustracije, je vse takoj pol lažje.

Bi kaj spremenila na svoji podjetniški poti, če bi lahko zavrtela čas nazaj?
Če bi lahko zavrtela čas nazaj, bi se lotila bolj sistematično in verjetno v drugem vrstnem redu. In obvezno bi pridobila več znanja o marketingu že pred začetkom poslovne poti.

Kakšni so tvoji cilji za prihodnost?
Ciljev za prihodnost ne manjka. Želim si še poglobiti asortiman za podporo mamic po porodu in za dojenčke, ker me res moti, ko vidim, kaj primanjkuje na slovenskem trgu. Kar se mojih ustvarjalk tiče, pa si želim, da si damo več in smo ena drugi opora na podjetniški poti. Želim si, da vse podjetnice vidimo, kako smo ena drugi lahko v oporo in pomoč. Želim si, da vidimo, da smo zaradi tega lahko boljše in da ne rabiš »hejtat« konkurence, če želiš uspeh. Moj uspeh je odvisen le od mene – to je tudi moj moto.

Kakšen nasvet bi dala drugim podjetnikom?
Če verjameš v svojo idejo, se ne daj. Poskusi še, poskusi drugače. A nikoli ne nehaj. Vse bolj pa vidim, da res pomaga, če se družimo enakomisleči. Podjetniki. Vsak ima izzive in ko jih delimo z drugimi, je kot en brainstorming. Kar rojevajo se nove ideje, nove rešitve, krila dobiš! Nor občutek!

Tvoj najljubši citat?

»Poslušaj svoj notranji glas – globoko v sebi imaš vse odgovore.« Večkrat se potolažim tudi s tistim: »Kar te ne ubije, te okrepi.« 

Linki do socialnih omrežij, spletne strani:

PRENESI SEZNAM SPLETNIH MEST Z BREZPLAČNIMI FOTOGRAFIJAMI

Zate smo pripravile seznam 29 spletnih mest, kjer lahko naješ brezplačne, visokoresolucijske fotografije na najrazličnejše tematike.

Poveži se z nami

Pridruži se

Facebook skupnost

Preveri

200+ online orodij

Prenesi planer

90-dnevni plan za uspeh