Slide

Zakladnica znanja te čaka

Apolonija Zupan

Zgodba o uspehu

Apolonija Zupan: “Ni tako težke ovire, da je ne bi zmogla premagati!”

Sem Apolonija Zupan, ustanoviteljica Zavoda Mamina dlan, kjer se prvotno ukvarjamo s treningom umetnostne terapije, hkrati pa na osnovi omenjenega znanja izdelujemo tudi avtorske izdelke, kot so kartice, knjige, spletne seminarje in podobno.

Kaj te je motiviralo in navdušilo za štart lastnega podjetja?
Za štart lastnega podjetja me je navdušila strast nad ustvarjanjem, ki sem jo v času, ko sem prvič postala mama, razvila do točke, da učim starše kako se lahko s svojimi otroki povezujejo preko ustvarjanja. Pa ne samo z otroki, temveč tudi kako lahko spoznavajo svoja prepričanja, omejitve, kako se lahko ljudje soočajo s strahovi in travmami. Kako lahko krepijo tudi partnerske odnose in uresničujejo svoje najbolj skrite sanje. Ko sem enkrat spoznala, da pravo ustvarjanje ni risanje po vzorcih, šivanje po šablonah ipd., ampak mnogo več, se je moj svet razširil, kvaliteta mojega življenja in odnosov, ki sem jih (so)kreirala, pa se je bistveno spremenila.

Povejte par besed o svoji dejavnosti in kaj vas razlikuje od ostalih?
Kot omenjeno se ukvarjamo s treningi umetnostne terapije. Umetnostna terapija je veja psihoterapije in pomaga ljudem na drugačen – bolj igriv in sproščen – način poiskati blokade, prepričanja, ki nas ovirajo na poti do lepšega in srečnejšega življenja. Primerna je za vse ljudi in vse starostne skupine, še dodatno pa se ob treningu umetnostne terapije bolj sprostijo osebe, ki so zaprte vase, redkobesedne, imajo kakršnekoli zadržke pri govorjenju. Predvsem pa se lažje odprejo tisti, ki doživljajo večjo napetost, strah, so zapustili toksične odnose ali pa je za njimi nek težak dogodek.

Kako bi opisala korake do uspešnega biznisa?
Prvi koraki uspešnega biznisa so zagotovo strast, potrpežljivost, zvedavost, pripravljenost na to, da si vsaj prvih nekaj let multipraktik, ki se mora naučiti še mnogo drugih stvari iz ozadja, da tvoj posel, del v katerem je prava strast, sploh lahko teče, se razvija in širi svoj glas.

Na kakšen način pridobivaš prepoznavnost in nove stranke?
Prepoznavnost in nove stranke bi rekla, da pridejo same od sebe. Vedno so plod naših dobrih idej, ki jih najprej vselej dobijo v brezplačnih oblikah, jih lahko preizkusijo in se šele potem, ko si ustvarijo izkušnjo, lažje odločijo, če jim naš pristop odgovarja ali ne. Konec koncev gre še vseeno za napredek pri samemu sebi, ki je v prvi vrsti odvisen od trdne volje klienta, šele potem se lahko pokaže tudi naša dobra podpora tistemu, kar si želi doseči. V kolikor klient še ni pripravljen, se nikoli ne poslužujemo kakršnega koli agresivnega marketinga, saj nam je cilj dobra izkušnja ljudi, ki pridejo v naše varno zavetje po svojo rast, srečo, obilje, uspeh in ostale darove, ki jim jih v nekem obdobju življenja primanjkuje.

Si kot podjetnica prejemnica kakšnih nagrad ali drugih dosežkov?
Nisem še prejemnica kakršnih koli nagrad, ker se le-teh izborov še nisem udeleževala.

 

Kateri so bili tvoji največji izzivi v podjetništvu in kako si jih prebrodila?

Moji največji izzivi so na področju marketinga, ki ga odkrito povedano zares ne maram. Nekako sem se počasi sprijaznila, da bom mogla najti neko simpatijo tudi znotraj tega področja. Prav tako se še učimo določenih drugih pomembnih vej v podjetništvu, kjer so že prvi koraki v pravo smer tisti, ki kažejo rezultate.

Kako si prišla na idejo za svoj biznis?
Ideja je prišla spontano – iz strasti in želje po tem, da bi se starši znali bolj ustaviti in biti tukaj in zdaj tako v relaciji do svojih otrok, kot tudi partnerjev, samega sebe in konec koncev v prijateljskih krogih. 

Kakšne so tvoje dnevne navade, ki te motivirajo in delajo uspešno?
Moje dnevne navade so meditacija, ustvarjanje, opazovanje otrok pri igri, odklop od novic, prebiranje in poslušanje vsebin v skupini svojega mentorja, ki mi predaja ogromno znanja, ki v prvi vrsti pomaga meni, moji družini, posledično pa se kvaliteta in uspešnost njegovih naukov izraža tudi v kvaliteti dela v mojem podjetju.

Bi kaj spremenila na svoji podjetniški poti, če bi lahko zavrtela čas nazaj?
Ne bi spremenila ničesar, saj je moja podjetniška pot del mene, del naše družine in se razvija in napreduje kot otroci. Verjamem, da bi, v kolikor bi sprejela v začetku nekaj drugačnih odločitev, že bila nekje drugje, a vsako izkušnjo, vsak izziv sprejmem z največjim veseljem, saj iz njega izstopim tako bogatejša, da bi bilo škoda, če bi se za to prikrajšala.

Kakšni so tvoji cilji za prihodnost?
Uf, ciljev imam ogromno. Mamina dlan se bo še tako razširila, da vam bo šla počasi mogoče že malenkost “na živce” 😉

Kakšen nasvet bi dala drugim podjetnikom?Drugim podjetnikom ne bi dajala posebnih nasvetov. Le to, da naj sledijo svoji strasti, pustijo, da jih uči, motivira, preizkuša. Naj se ne bojijo padcev, naj se ne bojijo porazov in neštetih vprašanj, ki se na poti podjetništva pojavijo. Vse to je le ukoreninjenje, da lahko iz majhnega semena zraste stoletno drevo, ki bo nekoč postalo varnost tudi tebi, meni in vsem nam!

Tvoj najljubši citat?

Moj notranji stavek se glasi: “Ni tako težke ovire, da je ne bi zmogla premagati!” In resničnost tega stavka čutim v vsaki celici svojega telesa. S tem zavedanjem tudi živim, zato sem v življenju zadovoljna in uspešna.

Linki do socialnih omrežij, spletne strani.

Anja Jurko

Avtor/-ica prispevka

Delite na:

Oznake:

PRENESI SEZNAM SPLETNIH MEST Z BREZPLAČNIMI FOTOGRAFIJAMI

Zate smo pripravile seznam 29 spletnih mest, kjer lahko naješ brezplačne, visokoresolucijske fotografije na najrazličnejše tematike.

Poveži se z nami

Pridruži se

Facebook skupnost

Preveri

200+ online orodij

Prenesi planer

90-dnevni plan za uspeh

Tedensko e-mail obveščanjePrijava na managerkine e-novice
Prijava na e-novice*