Poslanstvo blagovne znamke Curaprox, ki jo uvaža in distribuira podjetje Curaden Slovenija, ni samo potrošniku ponuditi visokokakovostne izdelke za ustno higieno, pač pa osveščati, kako ohraniti zdrave zobe in dlesni za vse življenje ter kako zdravje ust vpliva na zdravje celega telesa in obratno. Svoje poslanstvo realizira tudi s povezovanjem in izobraževanjem strokovnjakov za ustno zdravje, pretekli konec tedna pa je bil namenjen druženju študentov dentalne medicine in ustne higiene – bodočim strokovnjakom za ustno zdravje. V svojo družbo so povabili še vplivneže in predstavnike medijev, skupaj so doživeli vikend, poln presenečenj.
V Tehnoparku Celje, največjem parku znanosti, tehnologije ter inovativnosti v Sloveniji, so gostje sodelovali v različnih poskusih fine motorike, aerodinamike, ravnotežja, gravitacije in se navduševali nad robotiko. Za sprostitev so v druženje vključili obisk Ekomuzeja hmeljarstva in pivovarstva v Žalcu, ki vari pivo po tradicionalnih, preverjenih recepturah. Izvedeli pa so, da končni produkt hmelja ni samo pivo, pač pa ima plod številne pozitivne učinke na splošno zdravje.
»V druženja, ki jih organiziramo, se trudimo vplesti vsebine, ki na prvi pogled niso povezane z našo osnovno dejavnostjo, po drugi strani pa te aktivnosti na drugačen, sproščen in zabaven način stimulirajo fino motoriko, spodbujajo k drugačnemu načinu razmišljanja, k optimizaciji delovnih procesov, razmigajo telo in vse to doprinese k razvoju in rasti posameznika, tako zasebno kot tudi strokovno,« je povedala Karolina Marolt, vodja marketinga za blagovno znamko Curaprox v Sloveniji.
Za strokovne vsebine sta na druženju poskrbela Valentina Težak, dr. dent. med., in Vedran Lazarević, dr. dent. med. Osnovno sporočilo obeh predavateljev poudarja, da je ustno zdravje odvisno predvsem od pacienta, njegove motivacije za ustno higieno in pravilne uporabe varnih in učinkovitih pripomočkov za ustno higieno. Vloga strokovnjaka za ustno zdravje pa ob kurativi naj temelji na izobraževanju pacienta o preventivi.
»Zobozdravniki smo strokovnjaki za kurativo ustne votline, ker pa pri zdravju zob in dlesni igra ključno vlogo preventiva, se trudimo bodoče strokovnjake za ustno zdravje pripraviti tudi na to, kako paciente motivirati in jih naučiti, kako na individualnem nivoju različnim tipom pacientov predajati znanje. To počnemo tudi z različnimi poskusi, ki pokažejo, da kljub temu, da smo navodila po našem mnenju podali natančno in razumljivo, pacient na drugi strani ni nujno ujel vseh sporočil,« je o vsebinah svojega predavanja na Curaprox srečanju povedala Valentina Težak, dr. dent. med.
»Dogodek za študente dentalne medicine je bil le en v nizu, ki jih sicer organiziramo za različne skupine. V koledarskem letu pripravimo okoli 12 izobraževanj in delavnic o preventivi za strokovnjake za ustno zdravje, izvajamo predavanja in delavnice o ustni higieni v sklopu Zdravja na delovnem mestu, letos bo že tretjič Vražja zabava, družinski dan, kjer ščetka več kot tisoč obiskovalcev,« je za konec dodala Karolina Marolt, vodja marketinga za blagovno znamko Curaprox v Sloveniji.
Fotografije: Marko Pigac