Slide

Zakladnica znanja te čaka

Izkoristite vse poti komuniciranja z javnostmi

Sodobna tehnologija danes ponuja načine komunikacije z našimi javnostmi, ki so bil včasih le del domišljije. In čeprav imamo vsa orodja, ali jih dejansko tudi izkoristimo?

Pri svojem delu sem naletela na različne primere komunikacije podjetja oziroma odgovornih v podjetju s svojimi javnostmi. In ugotovila predvsem to, da moje delo še zdaleč ni samo izvajanje storitvene dejavnosti za dosego cilja, ki ga je zastavila stranka, pač pa se vse začne z izobraževanjem stranke o tem, kaj komunikacija in odnosi z javnostmi sploh pomenijo za podjetje. Ker je bila želja nekaterih, da samo izvedem to, za kar me bodo plačali, sem velikokrat orala ledino. Ampak dejstvo je, da brez tega, izobraževalnega dela, tudi rezultati niso mogoči.

Zakaj izobraževanje?

Oziroma zakaj to sploh potrebujejo, je bilo klasično vprašanje odgovornih, ki so bili pripravljeni plačati, da to naredi nekdo drug. In delno se s tem strinjam, saj tudi jaz ne želim in ne morem znati vsega, zato tisto kar ne obvladam prepustim drugim. A stvari so veliko globje, namreč, z dodatnim znanjem in zavedanjem, kaj dobra komunikacija z javnostmi lahko doprinese podjetju, lahko z majhnimi spremembami doseže velike rezultate.

Njihovo pozornost sem ponavadi pridobila, ko sem jim povedala, da z dvigom kvalitete komunikacije dvigujemo ugled podjetja skozi njegove vrednote, kar pa posledično pomeni tudi boljše poslovanje in dobiček. Ko gre za denar namreč vsak prisluhne.

Orodja in kanali

Pri tej komunikaciji z vsemi  javnostmi  tako izkoristite vsa sodobna orodja in kanale komuniciranja. Večina jih je brezplačnih. Komunicirajte s pomočjo osebne pošte, elektronske pošte, družbenih omrežij, sporočil in dogodkov za medije in seveda, osebno. Niso namreč samo mediji znanilci vašega uspeha v javnosti, ampak so to predvsem zadovoljne stranke in okolje v katerem delujete.

Kaj bi vodilni morate vedeti?

Ko v podjetju najamete profesionalnega strokovnjaka ali agencijo za odnose z javnostmi je to najpogosteje zato, ker želite povečati svojo medijsko prepoznavnost oziroma opozoriti na novost ali aktualen projekt. Merljivi cilj je v tem primeru povečanje zanimanja medijev in število medijskih objav. Kar seveda svetovalci odnosov z javnostmi s svojim delom, znanjem in kontakti  lahko dosežemo.

A to je le kratkoročni cilj. V svojih izobraževanjih govorim o tem, da je treba slediti dolgoročnemu cilju, ki  mora biti, da o vsem v povezavi s podjetjem,  ves čas obveščate vse svoje javnosti. In ne le enosmerno. Z njimi morate namreč vzpostaviti obojestransko komunikacijo. Le tako boste lahko prišli do dragocenih povratnih informacij.

Z rednim obveščanjem vseh javnosti o delovanju in aktivnostih podjetja, boste dosegli njihovo angažiranost, ki pa igra pomembno vlogo pri dvigovanju ugleda podjetja. Zaposleni, ena najpomembnejših javnosti podjetja, so namreč  ambasadorji podjetja navzven. Prav tako poslovni partnerji in zadovoljne stranke, ki  bodo z referencami širili dobro ime podjetja.

In kako zadovoljimo stranko? Najprej z odličnim produktom ali storitvijo, nato s servisom, ki ji je vselej na razpolago in nazadnje, a ne najmanj pomembno, z neprestano komunikacijo tudi,  ko od nje ničesar ne pričakujemo ali potrebujemo. V tem času bomo namreč pridobili največ naklonjenosti in tako bomo skozi njeno zadovoljstvo dvigovali ugled podjetja in naših storitev oziroma izdelkov.

Za vsa vprašanja, razmišljanja in dileme glede določenih tematik, smo ti Managerke vedno na voljo tudi v FB skupinah Managerka, Visoke pete, visoki cilji inOd hobija do biznisa”.

Anita Mlakar, svetovalka odnosov z javnostmi

Avtor/-ica prispevka

Anita Mlakar je svetovalka upravljanja odnosov z javnostmi, z dvajsetletnimi izkušnjami v novinarskih in moderatorskih vodah. Zato dobro ve, kaj za vzpostavitev dobre komunikacije potrebuje tako ena kot druga stran. Je ustanoviteljica prve on line Akademije odnosov z javnostmi, ustanoviteljica in mentorica Facebook izobraževalnih skupin PRepoznavni in PRepričljivi ter Klub PRepoznavnih. Skupaj s še štirimi strokovnjakinjami pa so ustvarile Pozitivno akademijo.

PRENESI SEZNAM SPLETNIH MEST Z BREZPLAČNIMI FOTOGRAFIJAMI

Zate smo pripravili seznam spletnih mest, kjer lahko najdeš brezplačne, visoko resolucijske fotografije najrazličnejših tematik.

Poveži se z nami

Pridruži se

Facebook skupnost

Preveri

200+ online orodij

Prenesi planer

90-dnevni plan za uspeh