Slide

Zakladnica znanja te čaka

Jana Uratnik

Zgodba o uspehu

Jana Uratnik: Ko hobi počasi postaja biznis

Sem Jana, mami in žena, prevajalka in ustvarjalka. In JaMi mami dizajn je postal moj drugi dojenček in način, kako se malo kreativno “izživljam”.

Kaj te je motiviralo in navdušilo za štart lastnega podjetja?
Trg je že kar nasičen z razno raznimi bolj ali manj personaliziranimi izdelki, žal sem pa med njimi le redko našla stvari, ki bi mi bile resnično všeč, zato sem se odločila, da se določenih ročnih in računalniških spretnosti naučim sama in začnem ustvarjati. Od začetka je bil to super hobi, s katerim se je dalo za par uric izklopit svet okoli sebe in se posvetiti podrobnostim, kot je pozicioniranje rožice ob napis in testiranje, kateri materiali se najbolje ujemajo in kateri ICC profil uporabit za kateri tiskalnik. Zdaj pa se počasi ta hobi razvija v bolj resno, poslovno zadevščino. In tega sem zelo vesela.

Povej mi par besed o svoji dejavnosti in kaj te razlikuje od ostalih?
Na kratko povedano: grafično oblikujem in nato natisnem. Glede na motiv in na stvar, ki jo stranka želi (oblačila, blazine, odejice, skodelice…) nato izbiram med različnimi folijami, tiskalniki, rezalniki, likalniki… Predvsem se poskušam izogibati neki masovni proizvodnji, tudi če so naročene na primer te naše slavne miške, se s stranko vsaj malo poigramo z različnimi barvami in vzorci, ter pisavo, da ima vsak izdelek vsaj malo personaliziranega pridiha.

 

Kako si prišla na idejo za svoj biznis? Za lastno uporabo sem naredila par izdelkov, jih pokazala znanki in mi je v šali rekla, da naj naredim še njej in mi plača kolikor hočem… nekako tako se je začelo 🙂

Kako bi opisala korake do uspešnega biznisa?
Na to bom pa lahko odgovorila, ko bom enkrat prišla do te točke. Zaenkrat sem še v otroških čeveljčkih in še niti nisem na točki, kjer bi lahko od tega živela, a se trudim. Poskušam se čim več naučiti tako o materialih, kot skozi komunikacijo s strankami tudi o željah in pričakovanjih tistih, ki so za moje izdelke pripravljeni plačati.

Na kakšen način pridobivaš prepoznavnost in nove stranke
Trenutno je večina “reklame” preko Facebook-a in seveda priporočil.

Si kot podjetnica prejemnica kakšnih nagrad ali drugih dosežkov?
Ne, samo zadovoljnih strank in njihove zahvale 🙂

Kateri so bili tvoji največji izzivi v podjetništvu in kako si jih prebrodila?

Izzivov je mnogo in za večino imam k sreči okoli sebe ljudi, ki so specializirani vsak na svojem področju, mi lahko pomagajo in me vedno česa novega naučijo. Trenutno sem na točki, kako na trgu postati bolj prepoznavna in opažena, ter se ukvarjam tudi z vprašanjem, kako uvesti bolj eko-bio materiale in obdržati cene še vedno sprejemljive za že obstoječe in seveda tudi nove naročnike.

Kakšne so tvoje dnevne navade, ki te motivirajo in delajo uspešno?
Mogoče bo zvenelo smešno, ampak ni ga lepšega, kot delati kljukice na svojem to-do seznamu. Trudim se redno objavljati stvari na spletu in seveda so tudi všečki in komentarji super motivacija.

Bi kaj spremenila na svoji podjetniški poti, če bi lahko zavrtela čas nazaj?
Glede na to, da sem na začetku, upam, da sem na dobrem začetku. Vse kar lahko naredim je, da se za vsako malenkost maksimalno podtrudim in potem tak izdelek z dobro vestjo tudi prodam.

Kakšni so tvoji cilji za prihodnost?
Želim si razširit bazo kupcev, postati bolj prepoznavna na trgu, a še vedno avtentična in nikakor ne z masovno proizvodnjo.

Kakšen nasvet bi dala drugim podjetnikom
Najdite svojo strast v življenju, ne glede na to kaj to je. Če boste sledili svojemu srcu in na koncu še lahko živeli od tega, ste odkljukali najbolj pomembno to-do točko na svojem življenskem seznamu.

Tvoja najljubša knjiga/vir informacij/podcast/app…?
Simon Sinek je bil eden tistih, ki mi je dal kar misliti, še posebaj njegov “golden circle: what, how, why”.

Tvoj najljubši citat?

“Why fit in when you were born to stand out?” Dr. Seuss

Linki do socialnih omrežij, spletne strani.

Avtor/-ica prispevka

Delite na:

Kategorije prispevka: Zgodbe o uspehu
Oznake:

PRENESI SEZNAM SPLETNIH MEST Z BREZPLAČNIMI FOTOGRAFIJAMI

Zate smo pripravile seznam 29 spletnih mest, kjer lahko naješ brezplačne, visokoresolucijske fotografije na najrazličnejše tematike.

Poveži se z nami

Pridruži se

Facebook skupnost

Preveri

200+ online orodij

Prenesi planer

90-dnevni plan za uspeh

Tedensko e-mail obveščanjePrijava na managerkine e-novice
Prijava na e-novice*