Slide

Zakladnica znanja te čaka

Zgodba o uspehu

Katja Breznik: “Ideja je našla mene. Vedela sem, da ne bom celo življenje delala za druge.”

katjabreznik.com

Katja Breznik Stjepčevič pravi, da z veseljem uči podjetniške dušice, kako se uporabljajo družbena omrežja za grajenje posla. Zadnjih 6 let svoje znanje predaja skozi svetovanja in delavnice in v tem resnično uživa. Njen način učenja je, da predaja znanje marketinga in prodaje “po domače”, na čim bolj razumljiv način.

Kaj te je motiviralo in navdušilo za štart lastnega podjetja?
Mene je predvsem motiviralo to, da si sama ustvarjam svoj urnik in se odločam s kom želim sodelovati. V redni službi me je to dvoje najbolj omejevalo pri tem, da bi bila res srečna. Motivacija mi je tudi to, da sama ustvarjam in kreiram produkte za svoje stranke in pride moja kreativnost res do izraza.

Povejte mi par besed o svoji dejavnosti in kaj vas razlikuje od ostalih?
Skozi delavnice in svetovanja približam svet družbenih omrežij na razumljiv in preprost način. Zavedam se, da podjetnica na drugi strani nima veliko časa, energije in motivacije, da se ukvarja z družbenimi omrežji. Zato iščem preproste načine, da ji to približam in predvsem olajšam.

Kako bi opisala korake do uspešnega biznisa?
Prvi korak je, da imaš res željo, da ustvariš svoj posel in da ne obupaš prehitro. Prvi dve leti sta najtežji, ker je veliko novega, nihče te ne pozna in moraš zgraditi to prepoznavnost in zaupanje od začetka. Drugi korak je, da imaš podporno okolje, kjer lahko vprašaš za nasvet in kjer lahko “pojamraš” nekomu, ki je to pot že prehodil. Tretji korak je, da poskušaš kar se da dobro razumeti kaj tvoja idealna stranka in tvoj trg potrebujeta od tebe. Kje ji lahko pomagaš. Ter najbolj pomembno, da se zavedaš, da je osebna rast ključna za poslovni uspeh. Da skozi proces delaš na sebi in na omejitvah, ki so povezane s tvojim poslom.

Kateri so bili tvoji največji izzivi v podjetništvu in kako si jih prebrodila?

Predvsem glede lastne vrednosti, da nimam dovolj znanja, da lahko učim druge. To se je posledično poznalo tudi na cenah, ki sem jih postavila za svoje produkte. Prebrodila sem jih skozi čas, ko sem videla koliko ljudem moje storitve pomagajo in pa z delom na sebi.

Na kakšen način pridobivaš prepoznavnost in nove stranke?
Sama skozi marketing na družbenih omrežjih. Najbolj aktivna sem na Facebooku in Instagramu. Osvajam tudi Tik Tok, kolikor mi čas dopušča. Stranke me najdejo tudi na Youtube, kjer imam tedensko brezplačno rubriko Marketinška kavica, kjer podajam nasvete za grajenje posla na družbenih omrežjih. Tam me spoznajo in vidijo, če jim je moj način predajanja znanja všeč.

Si kot podjetnica prejemnica kakšnih nagrad ali drugih dosežkov?
Ogromno se izobražujem, tako da imam kar nekaj certifikatov o opravljenih izobraževanjih v tujini, ki visijo doma na steni. Najbolj sem ponosna na Train the Trainer certifikat, ki sem ga dobila po 5-dnevnem izobraževanju v Frankfurtu, za trenerje in učitelje, kako sestavljati svoje tečaje in delavnice. In pa ponosna na to, da je več kot 2000 podjetnikov iz cele Slovenije v zadnjih letih obiskalo moje delavnice in tečaje.

Kako si prišla do ideje za svoj biznis?
Ideja je našla mene. Vedela sem, da ne bom celo življenje delala za druge, ker me je vsaka zaposlitev za druge omejevala. Nisem pa vedela KAJ si želim početi. Moja pot se je začela spontano skozi mrežni marketing, kjer sem spoznala moč družbenih omrežij. Ker me je to zanimalo, sem na tem področju začela pridobivati znanje in sproti gradila svoj osebni brand. In tako so se pojavili prvi sledilci, ki jih je zanimalo kako gradim osebni brand in skozi to sem začela s svetovanji, odprla podjetje in štartala zares.

Kakšne so tvoje dnevne navade, ki te motivirajo in delajo uspešno?
Branje, učenje skozi spletne tečaje, redni treningi z osebnim trenerjem, sprehod v naravo, cartanje mojega muca Simbija in zmenki z mojim možem Andrejem. Ni vsak dan vse na sporedu, ampak vse to je moja motivacija in mi daje energijo.

Bi kaj spremenila na svoji podjetniški poti, če bi lahko zavrtela čas nazaj?
Prej bi začela graditi svojo e-mail listo. Ostalo pa ne bi spreminjala.

Kakšni so tvoji cilji za prihodnost?
Tujina. Začenjam z angleškimi vsebinami in se tega zelo veselim.

Kakšen nasvet bi dala drugim podjetnikom?
Da je življenje prekratko, da bi živeli in delali za sanje nekoga drugega. Če čutijo to podjetniško dušico v sebi je to to.

Tvoja najljubša knjiga/vir informacij/podcast/app…?
Karkoli od Abraham Hicks, Tony Robbins, Louise Hay … ogromno se izobražujem tudi na platformi Mindvalley.

 

 

Tvoj najljubši citat?

Zaupam in verjamem, da se vse dogaja v moje najvišje dobro.

Linki do socialnih omrežij, spletne strani:

Anja Jurko

Avtor/-ica prispevka

Delite na:

Kategorije prispevka: Zgodbe o uspehu
Oznake:

PRENESI SEZNAM SPLETNIH MEST Z BREZPLAČNIMI FOTOGRAFIJAMI

Zate smo pripravile seznam 29 spletnih mest, kjer lahko naješ brezplačne, visokoresolucijske fotografije na najrazličnejše tematike.

Poveži se z nami

Pridruži se

Facebook skupnost

Preveri

200+ online orodij

Prenesi planer

90-dnevni plan za uspeh

Tedensko e-mail obveščanjePrijava na managerkine e-novice
Prijava na e-novice*