Zakaj za grajenje blagovne znamke izbrati družabna omrežja, kako je pri tem pomemben marketinški plan, zakaj izbrati LinkedIn in kako ga urediti?
Tanja Ciglarič je lastnica blagovne znamke Marketing malih podjetij in solastnica novega projekta revije Internet. Tanja je izkušena marketinška svetovalka z več kot 14 letnimi izkušnjami na področja digitalnega marketinga. Pravi, da je marketing »karkoli ljudje govorijo o vas«. Dodaja, da se “prihodnost marketinga skriva v osebnem brandingu, generične blagovne znamke so preteklost. Potrebno je graditi na dolgi rok in pri potencialnih strankah ustvariti odnos in zaupanje. Tisto, kar danes zares prodaja so zgodbe.”
Zakaj imeti marketinški plan?
Marketinški načrt je zemljevid vašega podjetja. Z načrtovanjem prihranite ogromno časa in ste bolj učinkoviti – opredeli vaše cilje in taktike, ki jih boste implementirali, da bi dosegli vašo ciljno publiko. Marketinški načrt pomaga analizirati trg in konkurenco, nam pomaga pri marketinški strategiji podjetja, definirati taktike, s katerimi bomo dosegli cilje, analizirati rezultate, je v pomoč pri planiranju denarnih sredstev za oglaševanje,
»Ljudje zaupamo ljudem, zato ne skrivati svoje identitete, osebnosti in kulture vašega podjetja ter zaposlenih.«
70 % podjetij uporablja družbene medije za oglaševanje (npr. za razvoj celostne podobe podjetja, za trženje izdelkov ali storitev, njihovo lansiranje ipd.).
Zakaj LinkedIn?
LinkedIn je poslovno usmerjeno družbeno omrežje, ki se uporalbja predvsem za profesionalno mreženje. (vir: Wikipedia).
Če nimate spletne strani, boste z LinkedIn profilom najdeni na Google brskalniku. LinkedIn je odlična platforma za gradnjo osebnega brandinga, odnosov, izboljšanje ugleda podjetnika ali podjetja, izvedbo raziskave trga. Je orodje za sodelovanje in povezovanje, na katerem prejmemo ogromno dragocenega znanja, nove karierne priložnosti, najdemo potencialne stranke z višjimi prihodki (direktorji, lastniki podjetij, vodje,…).
Profesionalni in prepričljiv LinkedIn profil je bistvenega pomena, ker organsko privablja stranke, povečuje vaš profesionalni ugled, pomaga graditi vašo verodostojnost in avtoriteto, s profilom gradimo zaupanje, olajša odnose z glavnimi odločevalci, izstopa in pusti trajen vtis.
91 % vodstvenih delavcev LinkedIn ocenjuje kot svojo prvo izbiro za strokovno relevantno vsebino.
Vsaj 80 % uporabnikov omrežja LinkedIn meni, da je za karierni uspeh zelo pomembno mreženje. Študije kažejo, da se večina možnosti za zaposlitev nikoli ne oglašuje, temveč se širi od ust do ust.
Kako urediti LinkedIn profil?
Profilna fotografija. Naredite dober vtis s pravo profilno in naslovno fotografijo.
Izstopajoč podnaslov. Podnaslov ni samo omejen na vašo funkcijo, ampak je bolje, da izpostavite vaše ključne strasti, znanja, veščine… S tem zelo na kratko – v največ 220 znakih – poveste veliko o svoji osebni znamki. Udaren in jasen podnaslov s taktično izbranimi izrazi, vam omogoči, da vas po ključnih besedah najdejo pravi ljudje iz ustrezne panoge. Svoj profil boste tako optimizirali tudi za iskalnik LinkedIn.
Unikaten povzetek. Bodite unikatni in drugačni. Povejte svojo zgodbo. Na voljo imate 2600 znakov, ki so vam na voljo, da vaša osebna znamka res lahko pride do izraza. Potencialne poslovne partnerje prepričatjte s svojo edinstveno osebnostjo in konkurenčno prednostjo. Bralcem povzetka nakažite, kaj lahko vi oziroma vaše podjetje doprinese k njihovemu.
Unikaten link. Pomembno je, da si nastavite unikaten URL (spletni naslov). Skrajšana povezava bo videti veliko bolj pregledno in profesionalno, poleg tega pa bo vaš profil razvrščen višje v Googlovem iskalniku.
Lastni strokovni članki. Če se želite pozicionirati kot strokovnjak na določenem področju, napišite nekaj strokovnih člankov in jih vključite na svoj profil.
Vsebina objav na LinkedInu
Pisna vsebina: objave na spletni strani (blog), članki, objave gostujočih blogov, statistike, e-knjige, poročila, študije primerov, e-poštna sporočila, ankete itd.
Zvočna vsebina: podcasti, intervjuji, intervjuji s strokovnjaki, vprašanja in odgovori, pogosta vprašanja itd.
Video vsebina: kako, predstavitve izdelkov, pričevanja, Q & A, webinarji, prenosi v živo, vlogi itd.
Vizualna vsebina: infografika, slike, predstavitve na SlideShare, grafikoni,grafi, citati, kontrolni seznami itd.
Več o tem, kako urediti svoj LinkedIn profil, kaj je pomembno pri urejanju profila, ter nazoren prikaz vsega, kakšna so pravila objavljanja, kaj vse moramo storiti, da bomo uspešni na LinkedInu, … izveš v tečaju Kako LinkedIn izkoristiti za grajenje blagovne znamke, ki ga najdeš v Managerka Akademiji.
Za vsa vprašanja, razmišljanja in dileme glede določenih tematik, smo ti Managerke vedno na voljo tudi v FB skupinah ”Managerka”, ”Visoke pete, visoki cilji” in ”Od hobija do biznisa”.