Slide

Zakladnica znanja te čaka

Zgodba o uspehu

Olja Reven: “Največji izziv mi predstavlja, da delam kar obožujem.”

Beyond cosmetics

Dr. Olja Reven, ki je po izobrazbi mikrobiolog, doktor genetike in kozmetični kemik, je ustanovila Beyond cosmetics, podjetje, R&D laboratorij, ki se ukvarja z razvojem formulacij kozmetičnih izdelkov, svetovanjem (svetovanje pri razvoju formulacij, mentorstvo), pregled regulativne skladnosti, razvoj kozmetičnega izdelka, poročila o varnosti kozmetičnega izdelka. V podjetju se ukvarja predvsem z razvojem private label formulacij po naročilu. Razvijajo formulacije za vse kozmetične izdelke, tako za nego kože kot tudi las.

Kaj te je motiviralo in navdušilo za štart lastnega podjetja?
Kreme sem začela mešati predvsem iz radovednosti in kot hobi. In so me osvojile. Pridobila sem si dodatno strokovno izobrazbo, ker me je vedno zanimalo vprašanje in pa odgovor na ZAKAJ? – Zakaj je neka formulacija super, spet druga ne deluje. Meni osebno razvijanje formulacij za kozmetične izdelke pomeni več kot samo nek končni izdelek, na primer krema. Ne vidim samo kreme, ampak ogromno raziskave določenih surovin in učinkovin, torej poglobljeno strokovno znanje, ki omogoči, da je na koncu izdelek zares izjemen in pa nekaj posebnega. Hkrati je v izdelavo kozmetičnega izdelka vključeno polno ustvarjanja. Samo prava harmonija ustvarjanja in pa strokovnega znanja doprinese zares pravi rezultat.

Povej mi par besed o svoji dejavnosti in kaj te razlikuje od ostalih?
V našem R&D podjetju nudimo edinstven razvoj inovativnih formulacij kozmetičnih izdelkov. Vsakemu naročniku posebej prisluhnemo in se dogovarjamo o detajlih končnega izdelka. Ves čas se dodatno izobražujemo na mednarodnih kongresih, kjer se spoznavamo z novimi in inovativnimi materiali, ki jih nato lahko ponudimo našim naročnikom.

Kako bi opisala korake do uspešnega biznisa?
Pri Beyond cosmetics vedno stremimo k ultimativni kakovosti. Kakovost je nad vsem, saj menimo, da nam bo samo kakovost doprinesla dologorčne rezultate.

Na kakšen način pridobivaš prepoznavnost in nove stranke?
Sodelovanje z drugimi podjetji. Naše oglaševanje je usmerjeno v dolgoročno uspešnost in se trenutno poslužujemo metode od ust do ust. Hkrati sodelujemo tudi z drugimi podjetji, kjer vodimo različne tečaje in širimo pridobljeno znanje in pa izkušnje.

Si kot podjetnica prejemnica kakšnih nagrad ali drugih dosežkov?
Podjetje je precej mlado in se zaenkrat še ni potegovalo za določene nagrade. Hkrati nudimo malce bolj posebno storitev, ki na koncu ne doprinese končnega produkta, ampak formulacijo.

Kako si prišla do ideje za svoj biznis?
Začela sem izdelovati svoje kozmetične izdelke, pridobila strokovno znanje in potem se je ideja kar sama razvila iz želje, da bi to počela vsak dan, da ne želim samo hobija ampak želim od tega tudi živeti in se preživljati.

Kateri so bili tvoji največji izzivi v podjetništvu in kako si jih prebrodila?

Največji izziv mi predstavlja, da delam to kar obožujem. In zato mi na žalost zmankuje ur v dnevu, saj bi se kar ves čas posvečala različnim formulacijam. Moj način dela je tak: ko naletim na blokado in nimam ideje, kako najbolj optimalno združiti sinergistične sestavine, dam formulacijo za par dni na stran. Moja podzavest ves čas to grizlja in največkrat najbolj hude kombinacije sanjam. Zato imam ob postelji zvezek in svinčnik, da si sanje in kombinacije takoj zapišem.

Kakšne so tvoje dnevne navade, ki te motivirajo in delajo uspešno?
Velikokrat stojim sredi sobe v pozi supermana. Ta poza mi da pozitivno energijo in pa občutek da zmorem.

Bi kaj spremenila na svoji podjetniški poti, če bi lahko zavrtela čas nazaj?
Kot sem omenila zgoraj, je trenutno podjetje še mlado, tako da še nimam prave optimizacije procesa dela.

Kakšni so tvoji cilji za prihodnost?
Menim, da je potrebno imeti kratkoročne in pa dolgoročne cilje. In da te cilje pravilno manifestiramo ter delamo v njihovi smeri. Kratkoročni cilj je lahko samo na primer nakup najnovejšega homogenizatorja, seveda bolj dolgoročni cilj pa ustanovitev R&D laboratorija, ki bi s svojo strokovnostjo in inovativnostjo pokrival celotno Balkansko regijo.

 

Kakšen nasvet bi dala drugim podjetnikom?
Naj vas ne bo strah. Zaupajte vase in v vaše sanje in delajte kakovostno. Uspeh bo dolgoročen.

Linki do socialnih omrežij, spletne strani:

Anja Jurko

Avtor/-ica prispevka

Delite na:

Kategorije prispevka: Zgodbe o uspehu
Oznake:

PRENESI SEZNAM SPLETNIH MEST Z BREZPLAČNIMI FOTOGRAFIJAMI

Zate smo pripravile seznam 29 spletnih mest, kjer lahko naješ brezplačne, visokoresolucijske fotografije na najrazličnejše tematike.

Poveži se z nami

Pridruži se

Facebook skupnost

Preveri

200+ online orodij

Prenesi planer

90-dnevni plan za uspeh

Tedensko e-mail obveščanjePrijava na managerkine e-novice
Prijava na e-novice*