Slide

Zakladnica znanja te čaka

Zgodba o uspehu

Saška Klemenčič: “Ko rasteš ti, raste tvoje podjetje. Izzivi so zato, da jih rešimo.”

Saška Klemenčič – Coaching, trening

Saška Klemenčič je izobraževalna trenerka in mindset coachinja. Podjetnicam in zaposlenim v podjetjih pomaga, da z zaupanjem vase dosegajo svoje cilje, osebnostno rastejo in gradijo kvalitetne odnose. Ustvarja unikatne programe, ki vam pomagajo, da postanete avtentična vodja sebe, ki zaupa vase in suvereno uresničuje svoje poslanstvo.

Kaj te je motiviralo in navdušilo za štart lastnega podjetja?
Svoboda in kreativnost. Vedno sem imela svoje ideje, ki sem jih želela spraviti v prakso. Ko sem bila zaposlena kot svetovalna delavka v osnovni šoli, sem se počutila ujeto. Sanjala sem o tem, da bi ustvarjala lastne izobraževalne programe in po svoje krojila svoj posel. Želela sem si biti samostojna in svobodna. Tudi glede časa. Skozi svoje delo sem želela pustiti nek pečat na ljudeh oz. dati pomemben prispevek k njihovemu osebnemu in strokovnemu razvoju.

Povej mi par besed o svoji dejavnosti in kaj te razlikuje od ostalih?
S svojimi izobraževalnimi programi in coachingi pomagam podjetnicam, da definirajo same sebe in svoj posel, ga postavijo v skladu s seboj, oblikujejo svoje unikatne produkte in z zaupanjem vase dosegajo svoje najbolj drzne poslovne cilje brez da bi morale poznati vse mogoče prodajne tehnike in se tričetrt časa ukvarjati s prodajo. Kar se prodaje tiče, učim predvsem mindset, rastočo miselnost, prodajno naravnanost, opolnomočenje sebe v trenutkih neuspeha itd..

Specializirana sem za samopodobo, samozavest in zaupanje vase, za selfmanagement (postavljanje in načrtovanje ciljev, organizacija časa, upravljanje s čustvi, mindset), za komunikacijo, motivacijo, prodajno naravnanost itd.. Podjetnicam pomagam tudi predelati boleče izkušnje, ki so pustile na njih pečat, zaradi česar ne morejo suvereno zastopati sebe in svojega posla. Pomagam jim, da si to svojo zgodbo povedo na podporen način, ki jih postavi v moč in jim pomaga, da samozavestno delujejo v poslovnih situacijah, brez da bi jih bilo strah, kako jim bo uspelo in kakšen vtis bodo naredile na druge. Najbolj se razlikujem od drugih glede na svojo zgodbo, izkušnje, ki sem jih imela in vse moje male in velike zmage. Na sebi sem uporabila vse, kar učim.

Moje življenjske preizkušnje so prispevale k temu, da sem prisotna, čuječa, da mi je mar za ljudi. Če na svoji poti ne bi bila ciljno usmerjena, ne bi preživela. Ravno tako sem bila primorana odrasti, prevzeti odgovornost zase, postati vodja sebe, začeti računati samo nase. Ker sem imela tako ekstremne izkušnje, da me nihče ni razumel.

Ravno te izkušnje pa so mi pomagale, da na marsikaj gledam drugače kot večina. Zato ustvarjam svoje unikatne izobraževalne programe, v katerih pomagam drugim, da tudi sami postanejo čimbolj avtentični in samostojni.

Poleg tega imam pedagoško – andragoško izobrazbo, kar še dodatno pripomore, da delam programe, ki metodološko tako postavljeni, da vam omogočajo prenos znanj tudi v prakso.

Kako bi opisala korake do uspešnega biznisa?
Najprej je potrebno imeti dobro idejo in sposobnost, da jo kvalitetno izvedeš. Potem je dobro narediti kako raziskavo trga, da ugotoviš, kako bi se ideja »prijela«, ali »pije vodo«. Potem je potrebno določiti in analizirati tvojo ciljno skupino, idealno stranko. Sledi dober poslovni načrt, da veš, kako se stvari lotiti strateško, da bo uspešna. In potem akcija, korak za korakom po načrtu. Spremljaš napredek, na poti pa po potrebi spreminjaš pristope, načrt, raziskuješ, kaj deluje in kaj ne. Si fleksibilen, pripravljen na izzive in priložnosti. Negotovost in gradnja zaupanja je del poti. Na tej poti pa moraš slej ko prej definirati tudi sebe v vlogi podjetnice, direktorice, svoje »šefice«, ki ti postavlja pravila igre. Definirati pa je potrebno tudi svojo strokovno vlogo. V kolikor to narediš, lažje definiraš svoj posel in ga lažje tudi predstavljaš. Na poti ugotavljaš, kdo si in kdo nisi, kaj je s tabo skladno in kaj ne. Tako se vedno bolj oblikuje naš posel in mi z njim.

Na kakšen način pridobivaš prepoznavnost in nove stranke?
Teh načinov je več. Sodelujem z raznimi organizacijami, ki me povabijo kot predavateljico za izvedbo delavnic. Pišem članke, občasno blog. Objavljam na socialnih omrežjih. Hodim na podjetniške dogodke. Velikokrat dobim povpraševanje na podlagi osebnih priporočil ali zato, ker je nekdo že bil na kaki moji delavnici. Imela sem pa tudi že nekaj intervjujev v raznih revijah, na radiu, v oddaji Dobro jutro.

Kateri so bili tvoji največji izzivi v podjetništvu in kako si jih prebrodila?

Prvi izziv je bil, ko sem ugotovila, da sem imela zelo naivno predstavo o podjetništvu. Mislila sem, da je dovolj, da sem strokovnjakinja na svojem področju. Potem sem pa ugotovila, da se je treba znati tudi prodati. Tako sem začela študirati prodajo in bila vedno bolj navdušena nad njo. Blizu mi je prodaja kot svetovanje in dober odnos s stranko ter kot fokusirano doseganje ciljev. Pri prodaji sem imela tudi kar nekaj učiteljev in mentorjev, coachev. Ena pomembnih lekcij mi je bila tudi učenje copywritinga. Ja, naučila sem se, kako predstaviti svoje izobraževalne programe, da bodo ljudje razumeli, kaj jim lahko dam.

Potem mi je bil naslednji izziv, kako določiti svojo nišo. Preveč stvari me namreč zanima, v svoji karieri pa sem delala z najrazličnejšimi ciljnimi skupinami in na veliko tematskih področjih. Tako sem izbrala nišo, ki mi je tudi osebno zelo blizu, ker je bila skozi moje izzive nenehno prisotna. To je zaupanje vase, ki je povezano s samopodobo, samozavestjo, pa tudi z nastopom na trgu, v prodaji. Je neka rdeča nit vsega, kar delam. Ker verjamem, da je treba delovati v skladu s seboj, s tem, kar verjamem in kar čutim.

Še en izmed večjih izzivov mi je bil obvladovanje tehnike, IT področje. Naučila sem se grafičnega oblikovanja s pomočjo Canve, snemanja in urejanja videov. Zdaj imam svojo spletno akademijo. Potem avtomatizirano pošiljanje e-pošte. itd.. Zdaj že verjamem, da se tudi na tehničnem področju lahko vsega naučim.

Si kot podjetnica prejemnica kakšnih nagrad ali drugih dosežkov?
Nikoli se nisem udeleževala tovrstnih tekmovanj, tako da, ne. Moji dosežki so osebne narave, ko sem premagovala velike izzive na moji poti na področju zdravja (očesna proteza pri 3 letih, atopijski dermatitis, izgorelost), v partnerstvu (kjer sem se naučila biti jaz, biti neodvisna in asertivno komunicirati) ter na svoji poslovni poti.

Kako si prišla do ideje za svoj biznis?
V 5. razredu sem vedela, da bom učiteljica za življenje. Že od zgodnjega otroštva sem raziskovala življenje in iskala odgovore. Bila sem zelo čuječa in razmišljala sem o stvareh, o katerih se moji vrstniki niso spraševali. Zato sem močno začutila v sebi, da delim svoja spoznanja s čimveč ljudmi in tako čutim še danes. Tako zdaj že 22 let izvajam razna izobraževanja in svetovanja. Spreminjajo se samo teme in načini podajanja. Pri tem pa sledim potrebam, ki se kažejo pri ljudeh, in svojim izkušnjam, ko sama rastem skozi svoje izzive.

Kakšne so tvoje dnevne navade, ki te motivirajo in delajo uspešno?
Sprehodi v naravi, branje knjig, meditacije, poslušanje glasbe, kak dober film za miselni odklop in zabavo, wellness. Učenje s pomočjo e-tečajev oz. na vse možne načine. Občasno pa tudi shopping. In čokolada. Te stvari me motivirajo. Uspešno pa me delajo: Strateško planiranje poslovnih ciljev, določanje prioritet, aktivnosti, spremljanje napredka… zbiranje idej preko brainstorminga in drugih tehnik. Razvijanje idej s pomočjo miselnih vzorcev. Vizualiziranje uspeha. Uporaba afirmacij. Sprejmem vsak izziv, iščem rešitve, rastoče razmišljam. Samocoaching. Kreiranje novih programov, ki me navdušujejo. In to, da imam rada ljudi in jim želim pomagati. Definitivno.

 

Bi kaj spremenila na svoji podjetniški poti, če bi lahko zavrtela čas nazaj?
Ne. Če ne bi bila tako »nora« kot sem bila, danes verjetno ne bi bila tukaj, kjer sem. Če si podjetnica, pač vzameš v zakup, da se dogajajo vzponi in padci, iz napak se učiš, vedno znova tvegaš in pogumno rineš naprej za svojimi sanjami in vizijo. Vsaka izkušnja je bila tam z namenom, da se nekaj iz nje naučim. In sem se. Zdaj vedno bolj uživam v podjetništvu.

Kakšni so tvoji cilji za prihodnost?
Rada bi svoje znanje in izkušnje pretopila v čim več izdelkov in delavnic, da bi jih delila s čim večjim številom ljudi in jim s tem pomagala, da dosežejo svoje cilje.

Kakšen nasvet bi dala drugim podjetnikom?
Ko rasteš ti, raste tvoje podjetje. Izzivi so tukaj zato, da jih rešimo. Vedno se najde rešitev, če jo le dovolj iščemo. Vedno imej nekaj, kar te navdihuje. S to energijo boš navdihnila tudi druge in imela boš dovolj moči, da uresničiš vse, kar si si zadala.

Tvoja najljubša knjiga/vir informacij/podcast/app…?
Veliko jih je. Knjige, ki so v zadnjem času naredile name največji vtis: Proces prisotnosti; Samoregulacija in učenje; Princip 80/20 – kako z manj dosežemo več itd.. Informacije iščem povsod: internet, knjige, izobraževanja, pogovori s strokovnjaki …

 

 

 

Tvoj najljubši citat?

“Daj vse izgovore na stran in si zapomni tole: Sposobna si!”
(Zig Ziglar)

Linki do socialnih omrežij, spletne strani:

Avtor/-ica prispevka

Delite na:

Kategorije prispevka: Zgodbe o uspehu
Oznake:

PRENESI SEZNAM SPLETNIH MEST Z BREZPLAČNIMI FOTOGRAFIJAMI

Zate smo pripravile seznam 29 spletnih mest, kjer lahko naješ brezplačne, visokoresolucijske fotografije na najrazličnejše tematike.

Poveži se z nami

Pridruži se

Facebook skupnost

Preveri

200+ online orodij

Prenesi planer

90-dnevni plan za uspeh

Tedensko e-mail obveščanjePrijava na managerkine e-novice
Prijava na e-novice*