Si podjetnica Dizajnerka
Že preizkušaš podjetniške vode in četudi se ti včasih voda zdi precej hladna, si še vedno navdušena in pogumna nad potapljanjem v globine, ko bo za to primeren čas. Imaš vse, kar je potrebno, da se to tudi zgodi! Namenjeno ti je početi velike stvari, le verjeti moraš, da je uspeh, po katerem hrepeniš, lahko tvoj.
Najprej moraš nadzorovati svoje misli in verjeti v uspeh, poznati svojo tržno nišo in prisluhniti potrebam tvojih potencialnih uporabnikov. To so tisti prvi koraki. Zavedaj se, da si moraš pripraviti dober plan grajenja svojega biznisa in boljši kot bo, bolj trdni bodo tvoji temelji in manj strahu ter dvomov te bo spremljalo na tvoji poslovni poti.
Dobra novica je, da smo na portalu managerka.si tukaj zate. Verjamemo vate, bili smo že v tvojih čevljih in vemo, kaj potrebuješ, da svoje sanje poženeš v življenje.
Kaj so tvoji izzivi:
najti svojo tržno nišo,
poiskati zmagovalno idejo,
definirati idealno stranko,
definirati problem, ki ga boš s svojim biznisom reševala.
Kaj potrebuješ:
prepoznati svoje vrline in znanja,
raziskati trg in konkurenco,
izbrati poslovni model.
Razmisli o zgodbi svoje blagovne znamke in zapiši, kaj so poslanstvo, vizija in vrednote tvojega podjetja.
Tvoje vodilo naj bo: “Nikoli ne podvomi vase – raje zaupaj procesu in temu, da si na dobri poti do uresničenja svoj sanj!“
Tvoj plan za uspešne prve korake:
IMEJ VIZIJO
Če si poslovna ženska pomeni, da si tudi vizionarka. V svojih mislih namreč gojiš nove ideje in jih spreminjaš v realnost. Vse to zahteva vizijo in jasnost. Izdelaj svojo sliko kam želiš in zakaj. Če ti je lažje je lahko to tvoj vision board, ki ga obesi nekam na vidno mesto. Lahko pa svojo vizijo vedno znova prikličeš v svoje misli: zapri oči in si predstavljaj sebe kot uspešno podjetnico, kaj vse počneš, kaj vse imaš in kaj daješ svetu. Vedno, ko se znajdeš v trenutkih dvomov, le zapri oči in si v spomin prikliči to sliko. Pomembno je, da veš kaj želiš v svojem poslu, ne pa ravno natančno kako boš prišla do tja. Ko imaš močno vizijo, se ti odprejo tudi poti do njene uresničitve!
SPOZNAJ SVOJE OBČINSTVO
Pri grajenju svojega biznisa moraš natančno vedeti za koga “igraš to svojo predstavo”. Se pravi kdo sestavlja tvoje občinstvo – je tvoja ciljna publika in kako ji boš služila. Dobro moraš torej (pre)poznati potrebe ljudi, ki so potencialnio uporabniki tvojih produktov ali storitev in kako boš te njihove potrebe zadovoljila.
Managerkin Biznis zemljevid do uspeha te korak za korakom vodi do uspešno zgrajenega biznisa ➡ BIZNIS ZEMLJEVID USPEHA
Če še iščeš idejo za svoj biznis, ti je lahko v pomoč Managerkin Izbirnik poslovnih idej ➡ IZBIRNIK POSLOVNIH IDEJ
DELUJ & ZAUPAJ
Ko bodo tvoji temelji dobro postavljeni, tvoje občinstvo spoznano in pripravljeno, da ti sledi, je čas za akcijo! Če se ob tem soočaš s kakšnimi strahovi, jih zapiši na papir. Zavedaj se, da se bodo strahovi pojavljali vedno, ne glede na to, v kateri biznis fazi boš, najlažje pa jih boš zmanjšala/utišala z dobrim načrtom kako naprej.
Podporo pri grajenju sanjskega biznisa lahko poiščeš v skupnosti managerk ➡ SKUPNOST
Želiš še več podpore pri grajenju svojega sanjskega biznisa?
Pridruži se nam v Managerka akademiji
VSE NA ENEM MESTU
Akademija je prva in edina učna platforma, ki se poglobi v vse tematike biznisa na enem mestu.
STROKOVNE VSEBINE
Sodelujemo z vodilnimi slovenskimi strokovnjaki, ki so eksperti svojega področja.
PODPORA SOVRSTNIC
Največja FB skupnost srčnih podjetnic, kjer si pomagamo in se podpiramo.
EDINSTVEN SISTEM UČENJA
Sistem, ki članice korak za korakom vodi od osnov, do uspešnega in dobičkonosnega biznisa.
ZAKLADNICA ZNANJA
Dostop do knjižnice, kjer lahko pričakuješ več kot 600+ vsebin na ključne tematike biznisa – v vrednosti več kot 45.000€.
IN ŠE VELIKO, VELIKO VEČ…
Vsak mesec nov poglobljen tečaj in delavnice, tedensko nove vsebine, mastermindi, viri, orodja in še več…