Slide

Zakladnica znanja te čaka

Splošni pogoji

Spletne strani managerka.si in vse podstrani akademija.managerka.si, shop.managerka.si (v nadaljevanju ‘spletne strani’) in vse objavljene vsebine in podatki na teh spletnih straneh so last podjetja SCC d.o.o., Blatnica 16, 1236 Trzin (v nadaljevanju ‘podjetje’, ‘ponudnik’). Vsebine se lahko uporablja le v nekomercialne namene in brez dovoljenja podjetja se jih ne sme razmnoževati, kopirati ali distribuirati. Z registracijo, prijavo, nakupom ali uporabo spletnih strani se strinjate s splošnimi pogoji uporabe plačljivih in brezplačnih vsebin, storitev ali produktov.

Splošni pogoji uporabe

Splošno

Spletne strani upravlja podjetje:
polno ime: SCC proizvodnja, trgovina in zastopstva, d.o.o.
kratko ime: SCC, d.o.o.
naslov: Blatnica 16, 1236 Trzin
matična številka: 5370230000
davčna številka: SI17268877
TRR: SI56 0230 9026 0718 308, odprt pri NLB d.d.

E-mail: info@managerka.si
Telefon: 041 254 747

Splošni pogoji uporabe določajo delovanje spletnih strani, pravice in obveznosti kupca, člana ter urejajo poslovni odnos med ponudnikom spletnih strani in uporabnikom, članom ali kupcem na spletni strani managerka.si in podstraneh akademija.managerka.si, shop.managerka.si.
Ponudnik si pridružuje pravico do posodabljanja in sprememb katerega koli dela vsebine spletnih strani brez vnaprejšnjega obvestila, z namenom, da se uporabniku zagotovi najboljšo možno izkušnjo. Prav tako se končni uporabnik, član, kupec strinja, da se oblika in narava storitev ter produktov, ki jih ponujajo spletne strani , občasno spreminjajo brez predhodnega obvestila.

Dostopnost spletnih strani in način dostopa

Ponudnik si pridružuje pravico, da ob sumu zlorab splošnih pogojev, omeji ali prekine dostop do plačljivih ali brezplačnih vsebin na spletnih straneh managerka.si in podstraneh akademija.managerka.si in shop.managerka.si. za posameznega uporabnika.
Način dostopa do plačljivih in brezplačnih vsebin je določen v navodilih na spletnih straneh.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),
b) kontaktne podatke (e-pošta, telefon),
c) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
d) cene so jasno in nedvoumno določene,
e) način plačila in dostave ter uveljavljanja storitve,
f) časovno veljavnost ponudbe,
g) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop
h) pojasnilo postopka ob pritožbi

Ponudba izdelkov in storitev

Ponudba izdelkov na spletnih straneh se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira. V primeru, da izdelkov ni na zalogi ali da izvedba storitev ni mogoča, pa je to tudi jasno označeno.

Načini plačila in dostava

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
Po povzetju
S kreditno kartico
Preko PayPala
Preko nakazila UPN na TRR

Stroški pakiranja in dostave znašajo 4,90€ za fizične izdelke. V primeru naročila virtualnega izdelka (e-izdelka), naročnine na akademijo ali naročila storitve preko rezervacijske platfotme ali trgovine, se strošek dostave ne obračuna.
Dostava se izvaja preko dostavne službe GLS ali Pošte Slovenije. Ti pogoji in stroški pakiranja ter dostave veljajo samo znotraj republike Slovenije. Rok dobave je 1-5 delovnih dni od oddaje naročila.

Na prevzemnem mestu Managerka (SCC d.o.o.) je možen osebni prevzem kjer se lahko plača le z gotovino.

Cene

Cene vsebujejo 22 % DDV, razen je je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Trenutno veljajo navedene cene izdelkov, ki pa jih lahko spremenimo brez predhodnega obvestila. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Naročilo in izdaja računa

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo in ko kupec prejme od spletnih strani prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in je kupcu na voljo na njegovo pisno zahtevo.
Ponudnik po dostavi in plačilu kupcu pošlje račun v fizični ali pdf obliki na email naslov kupca. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

Kode za popust

Občasno preko emaila ali preko drugih komunikacijskih kanalov pošljemo promocijsko kodo oz. kodo za popust. Promocijska koda prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v tem omejenem roku, sicer je neveljavna. Izkoristi se tako, da se na blagajni vnese v posebno okence “Koda za popust”. Klikne se gumb ‘Potrdi!’. Promocijske kode med seboj niso združljive. Obiskovalec oziroma kupec lahko izkoristi ob vsakem nakupu samo eno promocijsko kodo.

Darila ob promocijskih akcijah

Včasih izvedemo promocijske akcije, ko podarimo darila ob nakupu nad določeno skupno vrednostjo nakupa ali darilo dodamo k izdelku ali storitvi. V kolikor se obiskovalec odloči, da izkoristi takšno akcijo, se hkrati zaveda in obveže, da v kolikor pride do vračila produktov delno ali v celoti, se prav tako mora vrniti tudi darilo, razen, če preostala vrednost od nakupa vseeno presega mejo, ki je bila določena za darilo ali v kolikor stranka v isti vrednosti zamenja vračajoči artikel za kakšnega drugega iz spletne trgovine. Primer: stranka dobi darilo ob nakupu nad 50 EUR (brez stroškov pošiljanja). Njen nakup znaša 59 EUR, ob čemer prejme darilo. Nato želi vrniti izdelek v vrednosti 20 EUR. Skupna vrednost nakupa tako znaša 39 EUR, kar pomeni, da ni upravičena do darilca in ga mora vrniti. Lahko pa namesto vračila denarja izrazi željo in zamenja vračajoči artikel z artiklom v vrednosti 20 EUR.

Prav tako daril, ki jih stranke dobijo brezplačno ob nakupu, ne menjujemo ali vračamo vrednost izdelka.

Garancija na zadovoljstvo

Za digitalne produkte, naročnine in svetovanje velja garancija na zadovoljstvo, ki je navedena v navodilih pri posameznih produktih in prav tako tudi izjeme, ki izključujejo garancijo na zadovoljstvo. Če s produktom ali storitvijo stranka ni zadovoljna lahko zahteva vračilo že plačane kupnine, razen v primeru izjem, ki so jasno navedene pri produktih.

Odstop od naročenega blaga

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v štirinajstih (14) dneh podjetju na elektronski naslov (info@managerka.si) sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Vrnjeno blago mora bit neuporabljeno, nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, drugače kupec ni upravičen do vračila kupnine.

Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: SCC d.o.o., Blatnica 16, 1236 Trzin

Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.

Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Vračilo plačila bomo opravili v 10 delovnih dni od vračila blaga.

Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Svoje osebne podatke si lahko ogledate, jih spreminjate ali zahtevate njihov izbris. Odjavite se lahko tudi od prejemanja e-novic. Pišite nam na info@managerka.si.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Za podrobnosti varovanja, zbiranja in obdelave osebnih podatkov si preberite Pravilnik o zasebnosti.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno privoli. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
– jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
– pošiljatelj bo jasno razviden,
– različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.
Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:
– jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
– željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Mnenja uporabnikov in ocene izdelkov, storitev

Mnenja, komentarji in ocene izdelkov, storitev ali prispevkov, ki jih podajo uporabniki ali obiskovalci, so del funkcionalnosti spletnih strani in so namenjene skupnosti vseh uporabnikov.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj, komentarjev in ocen, ki jih podajo uporabniki ali obiskovalci. Ponudnik mnenja, komentarje in ocene pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča, žaljiva, obscena ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom ali obiskovalcem spletne trgovine. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih, komentarjih in ocenah ter se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz teh informacij.

Z oddajo mnenja, komentarja ali ocene se uporabnik oziroma obiskovalec izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega besedila v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino mnenja, komentarja ali ocene uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih trženjskih komunikacijah. Avtor mnenja, komentarja ali ocene hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja, komentarje ali ocene ter da te pravice brezplačno, neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

Moderiranje

Komentiranje na spletnih straneh je moderirano in deluje v skladu s pravili, ki določajo njihovo objavo.
Komentiranje člankov ni avtomatsko, pač pa je odločitev o omogočanju komentarjev pri posameznih člankih izključno v pristojnosti uredništva.
V določenih primerih je komentiranje člankov tako onemogočeno. Pogoj za oddajo komentarja je registracija/prijava.

Avtorske pravice

Uporabnik z registracijo ali posredovanjem (preko emaila ali drugih komunikacijskih kanalov) svojih vsebin v objavo spletni strani managerka.si in podstraneh akademija.managerka.si, shop.managerka.si dovoljuje podjetju SCC d.o.o. javno priobčitev na vseh medijih in v vseh zakonsko določenih oblikah, ki so v lasti podjetja SCC d.o.o. in njej povezanih pravnih oseb in dovoljuje, da si katera koli tretja oseba na spletnih straneh vsebine ogleda in pretoči na svoj računalnik in začasno ali trajno fiksira. Za morebitno nadaljnjo razpolaganje tretjih oseb z vsebinami SCC d.o.o. ni odgovoren, niti nima vpliva na ravnanje tretjih oseb in zato napram uporabniku v zvezi z nadaljnjo uporabo ni odgovoren, s čimer je uporabnik seznanjen in se strinja. Uporabnik izrecno zagotavlja, da z objavo svojih vsebin, ki jih objavlja na spletnih straneh, niso kršene pravice intelektualne lastnine niti osebnostne pravice tretjih.

Vsebina, ki jo ustvarijo uporabniki

Uporabnik, ki prispeva svojo vsebino (na primer fotografije, slike, ilustracije, besedila, posnetke, druga glasbena dela, druga avdiovizualna dela ipd.) jamči, da je vsebina, ki jo pošilja prek elektronske pošte oz. posreduje prek spletnega obrazca oz. na kakršen koli drugačen način, njegovo izvirno avtorsko delo ali pa je izključni imetnik vseh materialnih avtorskih in sorodnih pravic na avtorskem delu. Enako jamči, da ima dovoljenje oseb na fotografiji ali videu za javno objavo. Organizator si pridržuje pravico, da v primeru dvoma, da vsebina ni avtorsko delo pošiljatelja, poslane vsebine ne objavi.

Uporabnik se s posredovanjem vsebine vsakič strinja, da na organizatorja izključno in neodplačno prenese vse materialne avtorske pravice oz. sorodne pravice omenjenega avtorskega dela, in sicer materialne pravice avtorja, kot jih določa Zakon o avtorskih in sorodnih pravicah za uporabnikovo avtorsko delo. Z navedeno dodelitvijo in prenosom organizator pridobi splošne, stalne in neomejene pravice do posredovane vsebine. Da ne bi bilo dvomov, organizator pridobi te univerzalne, stalne in neomejene naslove, pravice in interese v zvezi s sredstvi, časom, krajem in kakor koli drugače vključno brez omejitev, z vsemi pravicami za kopiranje, razširjanje, javno priobčitev in predelavo oz. spreminjanje vsebine in/ali navedenega dela kot določi organizator po lastni presoji. Vsa posredovana vsebina je lahko objavljena tudi na socialnih omrežjih in na drugih spletnih straneh, ki so v lasti podjetja SCC d.o.o. ali njemu povezanih oseb.

Organizator si pridržuje pravico, da ne objavi prejete vsebine oz. da ne dovoli objave kakor koli spornih vsebin. Če uporabnik brez vednosti organizatorja pošlja vsebino, ki je zaščitena v skladu z Zakonom o intelektualni lastnini, Zakonom o avtorski in sorodnih pravicah in drugimi predpisi, organizator za kršenje avtorskih in sorodnih pravic ter drugih pravic intelektualne lastninene odgovarja.

Vsak uporabnik se s posredovanjem strinja z obstoječimi splošnimi pogoji uporabe. Prav tako se z vsakokratnim posredovanjem strinja, da se njegova vsebina lahko objavi v vseh medijih podjetja SCC d.o.o. ali njej povezanih oseb. Vsebina ostane objavljena ves čas trajanja akcije, tudi če se sodelujoči odloči svoje sodelovanje preklicati oz. se odjavi od akcije. Prav tako se lahko uredništvo odloči, da poljubno dolgo podaljša čas objave.

Uporabnik, ki prispeva vsebino, se strinja, da za objavo ne bo zahteval plačila.

Uporaba plačljivih vsebin

Določen del vsebin na spletnih straneh je plačljiv. Na mestu, kjer so objavljene plačljive vsebine, so objavljena tudi podrobnejša navodila za uporabo.

Omejitev odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov ali storitev, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik preko spletnih strani kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega izdelka ali storitve. Več o omejitvi odgovornosti si preberite v Omejitev odgovornosti.

Izključitev odgovornosti

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletnih strani. V primeru tehničnih težav na spletnih straneh si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, ki jih je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletnih strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).
Prav tako se mora uporabnik zavedati, da spletne tehnologije za prenos in dostop niso vedno zanesljive in ob morebitnih izpadih delovanja ponudnik ne prevzema odgovornosti kakor tudi ne za delovanje storitev v primeru izpada pogodbenih partnerjev, električne energije ali drugih tehničnih motenj.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino, objavljeno na spletnih straneh, katere avtorji so uporabniki spletnih strani in si pridružuje pravico odstraniti vsebinsko neprimerno vsebino.

Pritožbe in spori

Pritožba se odda prek e-maila info@managerka.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Na pritožne bo ponudnik odgovoril v najkrajšem možnem času, najkasneje v roku 30 dni po prejemu le-te. Ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V primeru, da dogovor ne bo možen, je za reševanje pristojno sodišče v Ljubljani.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

SCC d.o.o. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Za morebitno reševanje sporov se lahko obrnete tudi na platformo za spletno reševanje sporov. Platformo SPRS najdete na povezavi.

Neveljavnost kateregakoli splošnega pogoja ne povzroča neveljavnosti drugih pogojev.