Slide

Zakladnica znanja te čaka

Zgodba o uspehu

Tanja Bunderl: “Moraš biti predvsem iskren, avtentičen v tem kar počneš.”

Aromica

“Ko smo začeli ustvarjati Aromico, najprej nismo vedeli, kako jo poimenovati, definirati, ker takega izdelka še ni. Nato smo ustvarili kar novo poimenovanje – dišeča spremljevalka. Ideja je tlela že nekaj časa, Aromica je dišalec osebnega prostora, ki ga imaš lahko vedno s sabo in nanj naneseš najljubše eterično olje. Gre za to, da vedno veš kaj vonjaš in da so to tvoji najljubši vonji in arome,” pravi njena soustanoviteljica Tanja Bunderl.

Blagovna znamka Aromica predstavlja torej osnove za dišave in dišavne mešanice iz eteričnih olj, v bistvu gre za aromaterapevtske dišavne mešanice. Aromaterapevtske pomeni, da imajo terapevtske učinke na naše počutje poleg tega seveda, da tudi čudovito dišijo.

 

Kaj te je motiviralo in navdušilo za štart lastnega podjetja?

Že dlje časa sem želela imeti svoje podjetje, delati zase, predvsem me to pritegne v smislu svobode, ki je ena mojih največjih vrednot. Poleg tega mi je všeč poslovni svet, v bistvu sem že dolgo v tem svetu, tako da je to tudi neka radovednost oziroma pozitivna naravnanost na uspeh in ustvarjanje dobrega za družbo in ljudi. Želim, da se vsi ljudje dobro počutijo.

Kaj te razlikuje od ostalih?
Predvsem pristnost, srčnost, kakovost, vse kar izdelujemo želim, da je kakovostno, narejeno s posvetitvijo, da služi ljudem, da je prijetno na otip, pogled in seveda vonj.

Poslušam uporabnike in skušam izboljšati, sem nekdo, ki gradi odnose na zaupanju in ljudje se lahko name zanesejo. Kar me razlikuje je najbrž moja osebna nota, ki izraža čutnost, odprte poglede na svet, verjamem da je življenje lahkotno, če si ga ne kompliciramo preveč, in temu sledim.

Kako bi opisala korake do uspešnega biznisa?
Ne bi vedela. Prebrala sem veliko knjig, obstajajo določena pravila (vizija, strategija, cilji,…) oziroma lastnosti, ki jih imajo uspešni. Sama mislim, da moraš biti predvsem iskren, to kar si, avtentičen v tem kar počneš in verjeti v svoje izdelke, v svoj posel. To je ključno. So obdobja in situacije, ko se pojavijo dvomi in razmišljam o prenehanju…, ampak v teh trenutkih se je potrebno spomniti bistva zakaj sem šla v to, kaj mislim o izdelkih, kako bodo pomagali ljudem,… spomniti vseh teh prvotnih inspirativnih misli, ki jih imamo na začetku, ko v vse verjamemo in vemo da bo uspelo. To je potrebno imeti v fokusu kot osrednjo nit. Ponavadi je potrebno samo spreminjati način, kako priti do tega.

Na kakšen način pridobivaš prepoznavnost in nove stranke?
Začeli smo z IG in sedaj bolj aktivno s FB. Naredili nekaj oglaševalskih kampanj na FB. Izdelke prodajamo tudi preko konceptualnih trgovin. Želim si, da bi bil ta izdelek izbira v podjetjih za zaposlene ob posebnih obletnicah na primer ali v butičnih hotelih, kjer je gost še posebej pozorno sprejet in obravnavan. Prav tako v masažnih salonih, kjer z inhaliranjem prijetnih vonjav še povečamo učinek sprostitve telesa in duha.

Podjetniski izziv Managerka

Kateri so bili tvoji največji izzivi v podjetništvu in kako si jih prebrodila?

Zagotovo začetni zagon iz prodajnega vidika. Na začetku je bila prepoznavnost majhna, poleg tega gre za specifičen proizvod. Imeli smo samo en proizvod. Želela sem si hitrejšega zagona v prodaji, predstavljala sem si, da se bo prodajalo samo od sebe. Namreč, imamo krasen proizvod, čudovito spletno stran in IG profil, pa sem mislila, da bo kar šlo. Potem sem ugotovila, da moram postati boljša prodajnica, da moram najprej verjeti, da sem dobra prodajnica, naredili smo nekaj kampanj za prepoznavnost, vzporedno sem delala na ustvarjanju novih izdelkov.

Mislim, da je bistven tudi čas, vse se zgodi v ravno pravem zaporedju, vmes sem bila na mnogih seminarjih o duhovnosti in tako sem tudi spustila to napetost, da bi moralo biti boljše. Prepustila sem se življenju in uživala na poti. Naša skupnost počasi rase, blagovna znamka postaja prepoznavnejša, z bolj rednim pojavljanjem na socialnih omrežjih, zavedanje o naših proizvodih raste. Na pot pridejo tudi nove informacije in novi ljudje in skupek vsega se razvija v smeri, ki sem jo želela.

Kako si prišla do ideje za biznis?
Rada imam prijetne vonje povsod kjer sem. Takrat, ko je prišla ideja za Aromico, pa so me motile vonjave takratnih osvežilcev v  avtomobilu. Veliko sem se vozila v avtomobilu. V klasičnih osvežilcih avtomobilov se uporabljajo umetne spojine, posledično me je bolela glava. Veliko ljudi zaradi izpostavljenosti tem osvežilcem doživlja glavobole in ima težave z dihanjem, saj uporabljene umetne spojine neugodno vplivajo na zdravje. Naši izdelki so sedaj veliko več kot samo nadomestek osvežilcem avtomobila.

Dnevne navade, ki te motivirajo in delajo uspešno?
Dnevna ToDo lista, držanje rokov oziroma dogovorjenega, dnevno skrbim za svojo notranjo stabilnost in moč z meditacijo, hvaležnostjo, pozitivno naravnanostjo in usmerjanjem fokusa v to, kar želim danes ustvariti.

Bi kaj spremenila na svoji podjetniški poti, če bi lahko zavrtela čas nazaj?
Vzela bi kakega dobrega poslovnega coacha. In naredila natančno vizijo pred začetkom.

Kakšni so tvoji cilji za prihodnost?
Vizija je večja kot le Aromica. Razširjena je na več plasti aromatičnega uživanja življenja. Verjamem namreč, da smo tukaj zato, da živimo bolj pozitivno, bolj lahkotno, da ni namen, da trpimo in se utapljamo v težavah, strahu in skrbeh. Več veselja in lahkotnosti je potrebno vnesti v življenje in takoj bo naš svet lepši. Mora nam biti mar, kako se bomo počutili v vsakem trenutku. To naslavljajo in opominjajo Aromica izdelki.

Tvoja najljubša knjiga/vir informacij/podcast/app…?
Imam več virov za inspiracijo in motivacijo, trenutno je najbolj brana knjižica od Tony Rohn: Oprah Winfrey 125 success lessons. Poleg tega spremljam učenje Abraham Hicks in na slovenskem področju Aleksandra Šinigoja. Veliko se ukvarjam z duhovnostjo in raziskovanjem sebe in tako odgovore vedno bolj dobivam pri sebi.

Tvoj najljubši citat?

“We become what we think about.” – Postanemo tisto, o čemur razmišljamo.

Linki do socialnih omrežij, spletne strani:

Avtor/-ica prispevka

PRENESI SEZNAM SPLETNIH MEST Z BREZPLAČNIMI FOTOGRAFIJAMI

Zate smo pripravile seznam 29 spletnih mest, kjer lahko naješ brezplačne, visokoresolucijske fotografije na najrazličnejše tematike.

Poveži se z nami

Pridruži se

Facebook skupnost

Preveri

200+ online orodij

Prenesi planer

90-dnevni plan za uspeh