Uredi dom.si
Tjaša Justin je arhitektka in organizatorka, ki se ukvarja se z interierjem, izrisom pohištva po meri in z “odhrčkavanjem (angl. decluttering) organizacijo prostorov, ki vam olajšajo vsakdan. “Poleg odhrčkavanja tudi organiziram in urejam omare, prostore, domove. Pomagam vam da racionalizirate vaše premoženje, tako da se v svojih domovih zopet počutite srečne v službah pa produktivnejše. Če ste seveda dovolj pogumni za tako življenjsko spremembo,” še pravi Tjaša.
Kaj te je motiviralo in navdušilo za štart lastnega podjetja?
Predvsem sem želela biti sama svoj šef, da si lahko razporejam delovnik, ki zdaj večino dni ni 7-15, ampak 12 ur, a je drugače in ni mi težko vložiti več časa, ker ustvarjam nekaj svojega.
Povej mi par besed o svoji dejavnosti in kaj te razlikuje od ostalih?
Organizacija prostorov me je začela zanimati že vrsto let nazaj in jo uspešno združujem s svojim poklicem. Pri zasnovi interierjev uporabljam znanje organizacije in obratno, kadar imam projekt organizacije še malo interier popravimo.
Kako bi opisala korake do uspešnega biznisa?
Vztrajaj in ne obupaj pri prvi prepreki.
Na kakšen način pridobivaš prepoznavnost in nove stranke?
Že ko sem se začela zanimati za organizacijo, sem pričela najprej vsem razlagati, kaj bi jaz počela in kaj to je. Nekaterim je bila to dobra ideja, drugi so me čudno gledali, ker zakaj bi pa to kdo potreboval, ker čez leta vse prav pride. A počasi in vztrajno sem jih pridobivala na svojo stran. Nato sem pričela o tem govoriti še na socialnih omrežjih in ljudje so se začeli zanimati. Nekaj let kasneje je ven prišla oddaja Marie Kondo, ko je decluttering postal moderen, zato je zdaj vse veliko lažje.
Kateri so bili tvoji največji izzivi v podjetništvu in kako si jih prebrodila?
Največji izziv je biti sam za vse, ko se moraš ukvarjati s projekti, vsebinami za socialne medije, iskanje novih strank, urejanjem spletne strani in vso birokracijo. Po pravici, se še borim z vsem tem in kdaj za vse zmanjka energije.
Si kot podjetnica prejemnica kakšnih nagrad ali drugih dosežkov?
Pri organizaciji zaenkrat še nimamo nagrad, kdo je najbolje organiziral prostor (malo heca). V interierju bomo pa še videli. Do zdaj sem vedno delala za druge.
Kako si prišla na idejo za svoj biznis?
Ko sem začela z organizacijo, sem raziskala teren in pri nas ni bilo nikogar, ki bi se s tem ukvarjal, zato se mi je zdela idealna priložnost, da začnem. Vse se je sicer dolgo časa razvijalo, ker sem bila vedno še nekje v službi in nisem veliko časa posvečala svojemu tedanjemu hobiju. Sedaj pa, ko sem na svojem, poskušam združevati oboje. Arhitekturo in organizacijo. Organizacija nekako je arhitektura v malem.
Kakšne so tvoje dnevne navade, ki te motivirajo in delajo uspešno?
V začetku tedna si naredim načrt, kateri projekti in naloge so prioriteta in jih poskušam izvesti. Zjutraj si vzamem čas za sprehod in kavo potem pa se lotim ene naloge iz spiska. Seveda ne gre vse po načrtu, ker so vmes klici, pride kakšna nujna stvar, ki jo je treba rešiti, ampak načeloma se držim mojega “to-do” spiska in z veseljem naredim kljukico, ko je naloga končana.
Bi kaj spremenila na svoji podjetniški poti, če bi lahko zavrtela čas nazaj?
Ja, prej bi izbrala pogum za samostojno pot.
Kakšni so tvoji cilji za prihodnost?
Moje sanje so, da bi imela svojo tv oddajo, kjer bi odhrčkavali in organizirali. Kam me bo pot peljala, pa se pustim presenetiti.
Kakšen nasvet bi dala drugim podjetnikom?
Sledite svojim sanjam in naj vas ne bo strah. Bodite to kar ste in ne poskusite kopirati drugih, ker bodo stranke sledile vam zaradi tega kar ste vi sami.
Tvoja najljubša knjiga/vir informacij/podcast/app…?
Knjiga “Real life organizing”, Cassandra Aarssen.
Tvoj najljubši citat?
“If you never try, you’ll never know.” – Če nikoli ne poskusiš, ne boš nikoli vedel.”
Linki do socialnih omrežij, spletne strani: