Biznis zemljevid uspeha
Dobrodošla v biznis zemljevidu do uspeha. Namen zemljevida je, da te korak za korakom vodi skozi procese in aktivnosti uspešno zgrajenega biznisa.
Ne glede na to, v kateri fazi svoje podjetniške poti si, enostavno sledi korakom planiranih aktivnosti. Začni uresničevati sanje o uspešnem biznisu.
00
Faza 0
PODJETNIŠKA MISELNA NARAVNANOST – PODJETNICA ZAČETNICA
Podjetnica Začetnica, ti točno veš, da želiš na podjetniško pot, ampak je pred tabo nešteto vprašanj… »Kako naj poleg 8-urnega delovnika štartam še svoj biznis? Kaj, če mi spodleti? Kaj narediti, ko nihče ne verjame v moj uspeh? Manjka mi motivacije – kako naj se odločim za naslednji korak?«
01
Faza 1
KREIRANJE PODJETJA – PODJETNICA DIZAJNERKA
Podjetnica Dizajnerka, že imaš vizijo o uspehu in si motivirana, da pričneš graditi svoj sanjski biznis.
Zmeda nastane, ko se ti porajajo vprašanja »Kje in kako sploh začeti? Kako vem ali je moja ideja prava? Kako ustvarim uspešno blagovno znamko? Kdo bodo moji kupci? Za kakšen tip poslovnega modela se naj odločim?«
02
Faza 2
PLANIRANJE PODJETJA – PODJETNICA PLANERKA
Kot podjetnica Planerka imaš razdelano idejo ter poslovni model in si pripravljena, da začneš oblikovati poslovni plan in strategijo nastopa na trg. Ampak…
»Kako se lotim priprave poslovnega plana na 68 straneh? Kaj naj sploh bo moj glavni produkt? Kako določim ceno izdelku? Ali rabim odpreti odd, s.p. ali d.o.o.?«
03
Faza 3
SPLETNI NASTOP PODJETJA – ONLINE PODJETNICA
Kot Online podjetnica imaš narejen plan zaslužka, izdelan produkt in ustanovljeno podjetje. Sprašuješ se: »Ali nujno rabim spletno stran oz. trgovino? Kako se lotim družbenih omrežij? A se da z bloganjem tudi zaslužiti? Kako pridobim kvalitetno bazo email-ov? Kako kreiram dobro vsebino, ki bo strankam zanimiva?«
04
Faza 4
GRAJENJE PODJETJA – PRAVA PODJETNICA
Kot Prava podjetnica si si uspešno pripravila trdne temelje in plan za bodočo rast podjetja. Sedaj te čaka, da zagrizeš še v marketing in prodajo. Sprašuješ se: »Kako izstopati v marketingu in prodaji? Kako doseči, da mi bodo stranke zaupale in od mene kupile/želele storitve? Kako med vso konkurenco stopiti v ospredje?«
05
Faza 5
ŠIRJENJE PODJETJA – PODJETNICA INFLUENCERKA
Kot podjetnica Influencerka si začela večati prihodke. Gradi bazo uporabnikov, ustvarila si skupnost potencialnih strank in obvladuješ marketing in prodajo. Kaj pa sedaj?
»Vedno več dela imam. Kako si poiščem pravo ekipo in zdelegiram delo? Kakšni so še dodatni načini povečanja prihodka in ustvarjanja dobička?«