Kako z emailom “razturati” na črni petek
Bliža se črni petek-kiber ponedeljek vikend (ČP-KP; ang. Black Friday-Cyber Monday) in z njim sezona nakupov. Da ob tej priložnosti iztržiš čimveč, je dobro, da se na ČP-KP vikend čimbolje pripraviš, tudi z email marketingom. Spodaj je okvir za preprosto email sekvenco, ki ti lahko v nekaj dneh prinese lepe denarce.
Kreator sekvence je email marketer Chris Orzechowski. Z njo je eni od svojih strank pomagal do 670.000 dolarjev prihodka od prodaje.
Ni slabo, kaj?
Osnovni okvir za pisanje ČP-KP sekvence
Ni treba, da si vrhunska tekstopiska. Če se boš držala tega osnovnega okvirja pri pisanju email sekvence, ne moreš zgrešiti. Kot pravi Chris: “It’s idiotproof.”
- Ponudi popust ali spodbudo za nakup.
- Postavi rok, do katerega velja akcijska ponudba.
- Tega roka se tudi drži.
- Ponudi posebne bonuse ob nakupu, ki sicer niso na voljo in izginejo po preteku roka.
- Pošlji več emailov o promociji.
- Jasno razloži svojo akcijsko ponudbo.
- Ne kompliciraj.
Formula za ČP-KP email sekvenco
Poslala boš sedem emailov v petih dneh. Eden ni nobeden! To naj ti bo glavno vodilo ne samo pri tej promociji, temveč v email marketingu nasploh.
Kako torej zgleda črni petek-kiber ponedeljek sekvenca in o čem pisati v posameznem emailu? Preberi v nadaljevanju.
Dan 1: dan pred črnim petkom
V tem emailu ničesar ne prodajaj. Je brez povezav. Naročnikom ni treba storiti ničesar.
Preprosto se jim zahvali, da vztrajajo na tvoji email listi in berejo tvoje emaile. Tvoje besede naj bodo iskrene. Piši, kot bi se pogovarjala s prijateljico.
Na koncu emaila ali v pripisu (P.S.) namigni, da jutri začenjaš s kulsko promocijo ob črnem petku.
Dan 2: črni petek
Danes predstavi vse podrobnosti svoje akcijske ponudbe – od tega, kaj je vključeno, kaj stranke dobijo, če kupijo, bonusov in pogojev zanje, količin izdelkov, ki so na voljo, do trajanja same akcijske ponudbe itd. Poudari, da je to posebna promocija ob črnem petku.
Če nimaš veliko izdelkov, jih lahko vključiš v email. Na primer: “Danes dobite moj spletni tečaj [vnesite ime tečaja] kar za 50% ceneje!”
Če pa je v tvoji spletni trgovini veliko izdelkov po znižani ceni, je cilj emaila zvabiti naročnike na spletno stran, da si tam ogledajo celotno akcijsko ponudbo.
Pri tem pa jim v emailu ne razkrij, kakšna je ponudba. Naj med izdelki klikajo sami. Povabi jih takole, na primer: “Kliknite in sami preverite nore ugodnosti.”
Dan 3: sobota
Cilj tega emaila je, da naročnike popelješ v zakulisje svojega branda, jim predstaviš svojo pot in plane za prihodnost. Naročniki se bodo tako bolje povezali s tabo in bodo posledično raje kupovali od tebe.
Vključiš lahko tudi mnenja zadovoljnih strank, nato pa ponovi podrobnosti promocije. Naročnikom daj jasno vedeti, da se ta zaključi v ponedeljek ob polnoči.
Dan 4: nedelja
Ta dan spet ponovi podrobnosti promocije.
Še enkrat izpostavi bonuse.
Opozori jih na njihovo omejeno število oz. rok, do katerega so na voljo. (Pomembno je, da se tega tudi držiš. Če boš naročnike navadila, da dobijo bonuse tudi po preteku roka, bodo tvoje prihodnje promocije izgubile vso ostrino in težo. Naročniki ti preprosto ne bodo več verjeli.)
Še enkrat izpostavi, da se akcijska ponudba zaključi v ponedeljek ob polnoči.
Če hočeš ustvariti napetost za kiber ponedeljek, ponudi še dodatni bonus, ki ga boš razkrila jutri.
Dan 5: kiber ponedeljek
Danes je čas za akcijo.
Tekom dneva svoji listi pošlji tri emaile. Enega ob 8h. Drugega ob 16h. Zadnjega ob 23h.
Izpostavi omejene količine izdelkov in iztekajoče se roke.
Ponovi akcijsko ponudbo.
Povej naročnikom o bonusih.
Naslovi njihove ugovore.
Vse to v vseh treh emailih.
To je to! Preprosta ČP-KP email sekvenca, ki ti lahko prinese lepe rezultate.
Ljudje so se že navadili, da jih trgovci za ČP-KP vikend razvajamo z norimi akcijami in jih tudi pričakujejo. Ta vikend so v nakupovalni mentaliteti, zato lažje in hitreje odprejo denarnico. Za nas pa je ČP-KP vikend odličen uvod v nakupovalno sezono.
Odreži si kos ČP-KP pogače tudi ti.
Hočeš več idej za pripravo na Black Friday – Cyber Monday vikend? Prenesi si čeklisto Kako razturati na črni petek.
Te zanima, kako ti email marketing čez celo leto pomaga do več prodaje? Včlani se v Managerka akademijo in preveri v spletnem tečaju Z e-poštnim marketingom do več prodaje. 👇👇👇