Slide

Zakladnica znanja te čaka

Zgodba o uspehu

Jerneja Milost: “5 minut zapravi za težavo, naslednjih 55 za iskanje rešitev in akcijo.”

Jerneja Milost

Jerneja Milost v svojem podjetju malim podjetnikom z veliko vizijo pomaga doseči cilje na področju vsebinskega marketinga za spletno stran ali družbena omrežja. To zajema vse od strategije, planiranja ter pisanja vsebin, pa do oblikovanja marketinških gradiv v orodju Canva. Vsem, ki želijo s svojimi izdelki ali storitvami prodreti tudi na tuje trge, pomaga razumeti ter upravljati Pinterest – za ustvarjanje organskega prometa na spletno mesto. Izvaja tudi mentoriranja podjetnikov začetnikov na temo marketinga in prvih korakov v poslu. Za podjetja in organizacije pa izvaja usposabljanja ali predavanja.

Kaj te je motiviralo in navdušilo za štart lastnega podjetja?
Pri iskanju svoje resnice in karierne poti so pomagale raznolike delovne izkušnje, ki so mi prinesle vpogled v takrat še nepoznani svet marketinga, prodaje in podjetništva. Poslušala sem svoj »notranji kompas«, spremenila svojo prvotno karierno usmeritev in se odločila za študij marketinga. Tu se je moja dinamična in podjetna narava povsem našla. Slišala sem svoj klic po svobodi, ustvarjanju in kreiranju lastne poti v življenju….in mu sledila. Tako sem vstopila v podjetništvo. Imela sem neko vizijo, ne pa dodelanega načrta (kar odsvetujem haha), vendar je bila želja premočna in sem le sledila toku.

Povej mi par besed o svoji dejavnosti in kaj te razlikuje od ostalih?
Marketing in osebna rast v poslu in življenju sta moji področji, ki se predvsem skozi mentoriranja prepletata. Obe področji prinašata nenehne spremembe in razvoj, kar mi je pisano na kožo. Menim tudi, da mi je končno prišla prav moja multidisciplinarnost. Znanje iz vseh raznolikih delovnih izkušenj, mi sedaj pomaga na različnih področjih delovanja. Od ostalih me razlikuje točno ta koktajl vseh izkušenj, idej in znanj – ki je pri vsakemu unikaten. Tudi energije se ne da kopirati. Zato me ni bilo nikoli zares strah »konkurence«.

Kako bi opisala korake do uspešnega biznisa?
Imaš do nečesa veselje ali strast? Si radovedne narave in odprt-a za nove, še nepoznane poti? Super, to je lahko odličen začetek. Zakaj? Ker verjamem, da če nimaš pravega veselja ali interesa do tega, kar želiš početi, ti bo slej ko prej zmanjkalo goriva za nadaljevanje. Poleg tega je pa podjetništvo učenje, ki se nikoli ne konča. Zato so radovednost, volja do učenja ter vztrajnost zelo dobrodošle vrline. Sprašuj, raziskuj in testiraj. Na neki točki si je pa koristno priznati, da ne moreš vsega sam-a narediti. Na začetku je lahko zabavno in vznemirljivo, ko si »one-man band« in je vse »novo«.  Ampak za rast in s tem uspeh podjetja, je potrebno določene vajeti ali opravila prepustiti drugim. Ali vsaj vprašati za pomoč. Zelo koristna je pomoč mentorja, ki lahko pomaga s smernicami ali nasveti. Pa ne samo na začetku, ampak kadarkoli vmes.

Na kakšen način pridobivaš prepoznavnost in nove stranke?
Iščem ali ustvarim različne priložnosti, kjer lahko predavam manjši ali večji publiki. To so delavnice ali predavanja, kjer pridem v stik z novimi obrazi in s tem tudi potencialnimi strankami. Takrat se mi zdi, da lahko dam še več kot običajno – poleg znanja še svojo energijo. Zelo uživam v stiku in povezovanju z ljudmi. Kot kaže so to opazili tudi udeleženci na teh predavanjih saj mi vedno dajo zanimive in spodbudne feedback-e ter tudi priporočila. Tako sem dobila veliko podpore in novih strank.

Kateri so bili tvoji največji izzivi v podjetništvu in kako si jih prebrodila?

Kadar si sam za vse, si moraš dovoliti, da tudi kaj ni povsem popolno narejeno… ker ne more biti. Seveda veš, da je lahko vedno še boljše, ampak nekje moraš začeti. In začneš s tem kar imaš in znaš. Rešilo me je konstantno delo na mindsetu, opazovala sem druge, brala intervjuje, tudi spraševala…samo zato, da bi dobila vpogled v misli in delovanje nekoga, ki je (v mojih očeh) bolj uspešen. Tudi tako se lahko učiš, da radovedno opazuješ dogajanje in ljudi okoli sebe. Ampak to nima prave vrednosti, če temu ne sledi akcija. Sprejela sem dejstvo, da so (tudi) napake neizbežna podjetniška realnost.

Si kot podjetnica prejemnica kakšnih nagrad ali drugih dosežkov?
Moja nagrada je zadovoljna stranka, njen iskren feedback ter priporočilo. Ali ste mislili kaj drugega? 🙂

Kako si prišla do ideje za svoj biznis?
Povsem naključno. Spoznala sem, da je za znanje, ki je bilo meni samoumevno, dejansko povpraševanje. To mi je dalo smer na začetku. Opazovala sem kaj podjetja in ljudje iščejo in ugotovila, da polno tega že imam in lahko nudim. Potem pa z izkušnjami in prakso rasteš, dopolnjuješ ali kaj spremeniš.

Kakšne so tvoje dnevne navade, ki te motivirajo in delajo uspešno?
Zgodaj vstajam, ker imam rada jutra in verjamem, da je dopoldne čas za »najtrše orehe« oz. opravila/naloge – ker sta glava in telo spočita. Sebi čestitam za male ali večje uspehe, ki jih morda noben ne opazi ali pa jih ne izpostavim. Jaz pa vem, da je to zame »big deal« ali pomemben mejnik. Mislim, da si premalokrat damo pohvalo samemu sebi. Četudi le v mislih, ni važno. Šteje to, da priznavaš lasten napredek. Pogledam pa vedno tudi, kaj ni bilo najbolje narejeno ali kaj sem morda zafrknila. Na srečo tega ni veliko, vendar ne bežim pred kritiko. Na splošno pa ne prenašam jamranja. Verjamem v sledeče: »5 minut zapravi za težavo in jamranje…naslednjih 55 minut pa za iskanje rešitev in akcijo.«  To mi je prav prišlo tudi v časih, ko sem bila soorganizatorka dogodka, kjer se moraš hitro odzvati.

 

Bi kaj spremenila na svoji podjetniški poti, če bi lahko zavrtela čas nazaj?
Poiskala bi si pomoč za postavljanje sistemov v poslu, da bi marsikaj naredila hitreje ali bolj tekoče. In dala bi si brco v rit s sporočilom »V redu je, samo dokončaj že zadevo!«, da bi se izognila vsemu premlevanju in popravkom. Na začetku pač v vse dvomiš ali pa nisi nikoli zadovoljen. 🙂

Kakšni so tvoji cilji za prihodnost?
Širjenje v tujino.

Kakšen nasvet bi dala drugim podjetnikom?
Ni potrebno, da si sam-a za vse, v resnici imaš že v svojem krogu veliko ljudi, ki ti lahko kako pomagajo, svetujejo ali pa te spoznajo s potencialno stranko ali naročnikom.

Tvoja najljubša knjiga/vir informacij/podcast/app…?

Knjige od Joe Dispenza. Ogromno časa sem tudi na Youtubu, kjer spremljam kake tutoriale, predavanja in življenjske zgodbe uspešnih podjetnikov. Biografije imajo svoj čar. Tudi TikTok me je presenetil s svojo izobraževalno vsebino, kjer sem našla tono zanimivih podjetnikov in ustvarjalcev. Vedno raziskujem in iščem nove vire ali orodja.

 

 

 

Tvoj najljubši citat?

Teh imam za cel zvezek, ker je toliko življenjskih modrosti v njih, da jih rada večkrat preberem. 🙂

Mi je bil pa dolgo časa tale zelo blizu: “Screw ItLet’s Do It.” – Richard Branson

Spomnil me je na dozo potrebne drznosti in poguma v življenju ali poslu, ko sem iskala izgovore za ne-akcijo.

Linki do socialnih omrežij, spletne strani:

Anja Jurko

Avtor/-ica prispevka

Delite na:

Kategorije prispevka: Zgodbe o uspehu
Oznake:

PRENESI SEZNAM SPLETNIH MEST Z BREZPLAČNIMI FOTOGRAFIJAMI

Zate smo pripravile seznam 29 spletnih mest, kjer lahko naješ brezplačne, visokoresolucijske fotografije na najrazličnejše tematike.

Poveži se z nami

Pridruži se

Facebook skupnost

Preveri

200+ online orodij

Prenesi planer

90-dnevni plan za uspeh

Tedensko e-mail obveščanjePrijava na managerkine e-novice
Prijava na e-novice*