8 razlogov, zakaj tvoje marketinško sporočilo ne deluje (in kako ga popraviti) – 2. del
Zakaj potencialni kupci ne opazijo tvojega marketinškega sporočila? Zakaj se nanj ne odzovejo?
V prvem delu članka si spoznala štiri razloge, zaradi katerih je tvoje marketinško sporočilo neučinkovito. V tem delu predstavljamo še štiri in ti povemo, kako lahko svoje marketinško sporočilo izboljšaš, da dosežeš želene rezultate.
5. Ciljna publika ne sliši tvojega sporočila
Člani tvoje ciljne publike so ves čas bombardirani z marketinškimi sporočili. Tudi če imaš popolno ponudbo, ki bo rešila njihove težave, in sporočilo, ki jo dobro pojasnjuje, te ne bodo slišali, če ne boš dovolj glasna.
Pritegniti moraš njihovo pozornost. Kako to narediš?
Najprej moraš izbrati marketinške kanale, na katerih se zbira tvoja ciljna publika. Ko imaš prave kanale, lahko prilagodiš komunikacijo, da bo bolj osebna.
Nato moraš oblikovati marketinško sporočilo, ki bo prebilo hrup. To storiš tako, da razumeš potrebe svoje ciljne publike. Če razumeš njihove potrebe, jih lahko neposredno nagovoriš.
Predlog za izboljšavo: Razišči svojo ciljno publiko, da ugotoviš, katere marketinške kanale uporablja. Sledi članom svoje ciljne publike na družbenih medijih, preuči konkurenco in analiziraj spletni promet. Tudi osebno lahko stopiš v stik s člani svoje ciljne publike in jih vprašaš, kaj jih najbolj zanima.
6. Ne izpolniš obljub
Dobro marketinško sporočilo obljubi potencialnim kupcem rešitev njihovega problema. To obljubo moraš nato tudi izpolniti.
Če daješ velike obljube, ki jih tvoj izdelek ali storitev ne izpolni, boš hitro izgubila kupce.
Da zagotoviš, da presežeš pričakovanja svoje ciljne publike in ne obljubljaš preveč, moraš razumeti edinstveno ponujeno vrednost svojega izdelka ali storitve (ang. unique value proposition, UVP).
Predlog za izboljšavo: Ustvari edinstveno ponujeno vrednost, ki pojasnjuje, kakšno vrednost ponuja tvoj izdelek ali storitev kupcu in kako se razlikuje od drugih na trgu. Edinstvena ponujena vrednost naj postane osnova tvojega marketinškega sporočila.
7. Nimaš poenotene blagovne znamke
Če ne komuniciraš učinkovito s svojo ciljno publiko, je morda težava v tvoji blagovni znamki. Brez poenotene blagovne znamke lahko na različnih kanalih posreduješ nedosledno, neusklajeno, celo zmedeno marketinško sporočilo, kar ustvarja občutek nepovezanosti pri tvoji ciljni publiki.
Zmeden kupec ne kupi.
Dobra blagovna znamka poskrbi, da ljudje, ko vidijo neko vsebino, takoj vedo, da si to ti. Ta občutek prepoznavnosti te naredi bolj verodostojno.
Poleg tega kaže, da pri vsem, kar počneš, vedno nudiš dosledno kakovost.
Predlog za izboljšavo: Opravi revizijo svoje blagovne znamke, ki ti bo pomagala identificirati morebitne vrzeli in ustvariti dosledno izkušnjo. Drug preprost način za izboljšanje blagovne znamke je, da se vprašaš: Kako želim, da me ljudje vidijo? Nato poskrbi, da to odraža vsak članek, objava na družabnih omrežjih, besedilo na spletni strani, email, ponudba, promocija itn.
8. Prehitro se predaš
Zapomni si, da večina marketinških kampanj spodleti. S preizkušanjem in napakami se boš naučila, kaj deluje in kaj ne.
Če se tvoja ciljna publika ne odzove na določeno kampanjo, s tem pridobiš dragocene povratne informacije, ki jih nato lahko uporabiš za izboljšave.
Predlog za izboljšavo: Vzemi si čas. Postopoma se boš naučila, kaj deluje in kaj ne, in zgradila trdne odnose s ciljno publiko ter dosegla svoje marketinške cilje.
Zdaj imaš orodja, da popraviš svoje marketinško sporočilo in z jasnim in učinkovitim sporočilom narediš vtis na svojo ciljno publiko. Ne pozabi biti dosledna, potrpežljiva in vztrajna na poti do uspeha.
Želiš izvedeti več o tem, kako izpopolniti svoje marketinško sporočilo in doseči več konverzij? Včlani se v Managerka akademijo!