Slide

Zakladnica znanja te čaka

8 razlogov, zakaj tvoje marketinško sporočilo ne deluje (in kako ga popraviti) – 1. del

8 razlogov, zakaj tvoje marketinško sporočilo ne deluje (in kako ga popraviti) – 1. del

Učinkovito marketinško sporočilo je ključnega pomena, saj te loči od konkurence in ustvarja čustveno povezavo s potencialnimi kupci, gradi odnos z njimi, povečuje njihovo angažiranost in vodi do konverzij. 

Kaj pa, če tvoje marketinško sporočilo ne deluje? Tukaj so prvi štirje razlogi, zakaj tvoje sporočilo ni učinkovito in kako ga lahko popraviš.

1. Tvoje sporočilo ni jasno

Včasih je težko oblikovati privlačno marketinško sporočilo, ker si preveč vpeta v svoj biznis in ga ne vidiš tako, kot ga vidi tvoja ciljna publika. Če ne gledaš na svoje podjetje, izdelke ali storitve z njihovega vidika, lahko ustvariš nejasno ali zmedeno sporočilo.

To se lahko zgodi, ker v svojem marketinškem sporočilu uporabljaš strokovne izraze in fraze, ki jih tvoje stranke ne poznajo. 

Ali pa je sporočilo preveč splošno in ne pove nič o tem, kaj točno tvoje podjetje počne.

Marketinško sporočilo mora ciljni publiki povedati, kaj prodajaš in kako rešuješ njihove težave. 

Poleg tega ga moraš izraziti v jeziku, ki ga tvoja ciljna publika razume, da se bo z njim resnično povezala.

Predlog za izboljšavo: Prepričaj se, da jasno skomuniciraš s svojo ciljno publiko, kaj ponujaš. Poenostavi svoje sporočilo, da bo učinkovito in jedrnato. Preden ga objaviš, ga preizkusi na skupini potencialnih strank, da se prepričaš, da ga razumejo.

2. Ne ciljaš na svojo ciljno publiko

V marketingu je dobro znano, da če skušaš nagovoriti vsakogar, na koncu ne nagovoriš nikogar. To je zato, ker ne ustvariš sporočila, ki bi bilo prilagojeno tvoji ciljni publiki.

Ko ustvariš sporočilo, s katerim želiš zadovoljiti vsakogar, se to razredči in ne nagovori tistih, ki jim je dejansko namenjeno. 

Ko naletijo na tako generično sporočilo, člani tvoje ciljne publike nimajo občutka, da je namenjeno njim.

Tvoje sporočilo mora resonirati z njimi, kar pomeni, da mora potencialni kupec začutiti, da govoriš prav o njihovih potrebah, neposredno njemu.

 

Predlog za izboljšavo: Ustvari profil svojega idealnega kupca. To ti bo pomagalo razumeti demografske podatke, psihografijo in nakupno vedenje tvoje ciljne publike. Pozorno prisluhni njihovim težavam in jih poveži s koristmi, ki jih ponujaš s svojimi izdelki oz. storitvami.

3. Poudarjaš lastnosti, ne koristi

Pogosta težava, ki jo imajo podjetnice s svojim marketinškim sporočilom, je poudarjanje lastnosti izdelkov ali storitev namesto koristi.

Ko imaš izdelek ali storitev z odličnimi lastnostmi, je naravno, da želiš potencialnemu kupcu povedati, kakšne so te lastnosti. A to kupca ne zanima. Njega zanima, kako mu izdelek ali storitevstoritev koristi, kako reši njegov problem. 

Dobro marketinško sporočilo poudarja koristi, ne lastnosti.

Koristi so pozitivni rezultati ali učinki, ki jih izdelek ali storitev ponuja kupcu. Medtem ko lastnosti opisujejo sam izdelekali storitev in kaj naredi, koristi opisujejo, kako izdelek pomaga kupcu in kaj lahko ta z njim doseže.

 

Predlog za izboljšavo: Navedi najpomembnejše lastnosti svojega izdelka ali storitve, za katere želiš, da jih kupci vedo. Nato preoblikuj te lastnosti tako, da ne govorijo o samem izdelku ali storitvi, ampak o tem, kako se bo z njim izboljšalo življenje kupca.

4. Ne pozoveš k akciji

Potencialne kupce ti uspe pritegniti z marketinškim sporočilom. Imaš njihovo pozornost. Kaj pa zdaj? Ali vedo, kaj morajo storiti, da dobijo obljubljene koristi?

Potencialni kupci ne vedo, kaj naj storijo, če nimajo jasnega poziva k akciji (ang. call to action). 

Tudi ne bodo raziskovali, kaj morajo storiti. Preveč dela jim nalagaš. Ti si tista, ki jih moraš voditi za roko od enega koraka do drugega, saj se drugače ne bodo premaknili, ne bodo kupili od tebe. 

 

Predlog za izboljšavo: V svoje marketinško sporočilo vedno vključi jasen poziv k akciji, ki potencialnim kupcem natančno pove, kaj naj naredijo. Uporabi akcijske besede, kot so “kupi,” “prenesi” ali “prijavi se”. 

 

Potrebuješ pomoč pri oblikovanju svojega marketinškega sporočila? Za nasvet vprašaj skupnost podjetnic v Managerka akademiji!

Ekipa Managerka

Avtor/-ica prispevka

PRENESI SEZNAM SPLETNIH MEST Z BREZPLAČNIMI FOTOGRAFIJAMI

Zate smo pripravili seznam spletnih mest, kjer lahko najdeš brezplačne, visoko resolucijske fotografije najrazličnejših tematik.

Poveži se z nami

Pridruži se

Facebook skupnost

Preveri

200+ online orodij

Prenesi planer

90-dnevni plan za uspeh