Po poletnih dopustih se bomo počasi vsi vrnili nazaj na delo in tako kot se bo dogodila sprememba letnega časa, je prav, da se zgodi tudi pospravljanje in ureditev pisarne oz. tvojega delovnega mesta ter odprava še nekaterih najpogostejših motenj pri delu. Vse več vas dela tudi od doma, zato je ureditev svojega delovnega prostora še pomembnejša.
“Nepospravljena miza je potratnik časa. Naše možgane sili, da nenehno znova ocenjujejo kaj moramo storiti. ” – Amanda Jefferson
V biznisu se je potrebno zavedati, kako motnje ovirajo našo produktivnost in dobičkonosno porabo časa. Med motnje na delovnem mestu sodi tudi nepospravljena in neorganizirana pisarna.
“Viden nered v vašem fizičnem delovnem okolju pomembno vpliva na vašo ustvarjalnost in produktivnost in prav tako tudi neorganiziranost vaše e-pošte in število aplikacij na pametnem telefonu,” pravi coachinja Erin Owen, ki na šoli Wharton na univerzi v Pennsylvaniji vodi program vodstvenega usposabljanja in programa povratnih informacij.
SPREJMI IZZIV, da v mesecu septembru, ki je še malce poletni in na prehodu v jesenska meseca, v katerih bomo zavihali rokave in se lotili novih projektov, urediš, organiziraš svojo pisarno & POVEČAŠ SVOJO PRODUKTIVNOST.
Pravila izziva so naslednja:
-> Prenesi e-knjižico Uredi svojo pisarno & odpravi motnje v 4-ih tednih in sledi izzivom, ki so predstavljeni v tednih od 1-4. V vsakem tednu te namreč čaka določen izziv in že v prvem je to urejanje svoje pisarne, pri tem pa ti bodo v pomoč nasveti Managerkine strokovnjakinje, arhitektke Tjaše Justin.
-> Poslikaj svojo urejeno pisarno (lahko narediš tudi fotografije prej&potem) in nam jo posreduj na e-mail [email protected] ali objavi Story (na Facebooku/Instagramu) in nas v objavi označi.
-> Objavo o mesečnem izzivu deli dalje med svoje prijatelje, saj je e-knjižica z navodili izzivov urejanja & odpravljanja motenj še kako dobrodošla in ravno pravi čas pred novo sezono!
Še nekaj Managerkinih idej, kako si pravilno izbrati in postaviti pisalno mizo, kam je NI priporočljivo postaviti, kako je s svetlobo in katera je najbolj priporočljiva za pisarniško osvetlitev, kakšen stol izbrati, kako je s postavljanjem različnih okvirjev in spominkov, s praktičnimi prikazi ureditve različnih pisarn, … najdeš v tečaju Organizacija delovnega mesta, ki ga je v Managerka Akademiji pripravila strokovnjakinja Tjaša Justin.
“Ali lahko položite roko na svoje srce in prisežete, da ste srečni, ko ste obkroženi s toliko stvarmi, da se sploh ne spomnite kaj vse je tam?” – Marie Kondo
“Umirjena in navdihujoča pisarna je zelo dragocena.” -Hina Jamelle
Naj se tokratni mesečni izziv prične! Vmes se čim bolj zabavaj in uspešno uredi zadane naloge ter se pripravi na produktivnejšo jesen!